Gå til innhold

nei og nei


madremia

Anbefalte innlegg

Skulle kanskje ikke skrive her å gjøre dere andre bekymret. Men jeg mistet kontakt med graviditeten min. Kjente på en merkelig måte at det hadde stoppet opp. jeg tror vi kvinner har enorm intuisjon. Gikk til lege og fikk ultralyd med en gang. Ble veldig godt mottatt. Jeg gikk først da jeg var 7+1 uke, fosteret har vært død siden femte.

Til dere andre må jeg si at det var veldig tydelig for meg at noe gikk galt. Symptomene forsvant helt. Det smakte greit med kaffe, jeg var ikke lenger kvalm og jeg klarte ikke kjenne på meg at det var liv. Det gjorde jeg med engang jeg var gravid.

Til dere som tviler. Gå å ta ultralyd, det må være deilig å se hjertet banke og også veldig godt å få en vond mistanke bekreftet - slik at en kan gå videre.

Men husk : Det går bra med 5 av 6!!!!!!!!!

Håper dere andre får nydelige bebiser i mars også får vi andre følge etter litt siden.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist da!! Ønsker deg lykke til videre med å få bebis, skjer nok fortere enn du aner: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist! Ønsker deg masse lykke til framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre! Sant det at vi ofte har en intuisjon på det der ja... Ønsker deg uansett lykke til med senere graviditeter!

 

Klem fra din navnesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...