Gå til innhold

Lage treff for unge mødre i morgen fredag?Oslo/Akershus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lyst til å være med på treff i Oslo i morgen på dagen? Forslag til sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kunne godt tenkt meg å vært med på treff :) har ikke vært med før da men... hvor bor dere hen da?

Skrevet

Bor like utenfor Oslo,men skal inn til sentrum nå i morgen. Hvor gammel er lillejenta di? Min Nikolai er 8 mnd.

Skrevet

åå hadde vært så koselig å være med men min baby er sammen med bestemoren sin i helgen:/

Skrevet

Kanskje vi kan ta en dag til uka?

Skrevet

snuppen er snart 4 mnd :) kunne jo ha tatt det til uken? passer i grunn hver dag for oss hvertfall..

Skrevet

Er det noen dag som passer spesielt godt for dere? (helst ikke tirsdag)

Skrevet

Vi er med på treff, hva med til mandag kl 12.00?

Skrevet

Passer for meg i alle fall. Flere?

Noen som har forslag til sted i sentrum? Blir Egon eller Peppes for dyrt? Eller skal man kanskje finne seg en cafe? Et annet alternativ kan jo være å rett og slett ha en piknik i en eller annen park

Skrevet

Passer fint med Egon eller peppes, hva syntes dere andre?På egon ved jernbanetorget er det stor og fin uteplass iallefall..

Skrevet

Tenkte bare at det kan være dyrt for noen.Er mer koselig og bedre plass på en piknik da :) I tillegg får ungene tumleplass.. Er ikke så lett med mange vogner på den uteplassen ved egon jernbanetorget. I tillegg er det rimlig høyt volum om man ender opp nær veggen.

Skrevet

En park er jo hyggelig da :) kan man ha med vogn o.l. snuppen min er så liten så jeg er nesten avhengig av å ha med vognen hennes.. både mandag og onsdag passer fint for oss forresten:)

Skrevet

Lenge siden jeg har vært i en park, men hvilken skal man velge? Mandag hadde i alle fall passet ypperlig her da :)

Skrevet

Jeg kan desverre ikke være med men kan hvartfall foreslå noen parker for dere:)

Frognerparken er kjempe fin,ta banen til majorstuen og der i fra er det ikke så langt:)

Eller så er det en liten "park" i byen,bak domkirken (tror den heter det). Der er det en liten rød leke bil,kjempesøt:)

På bystranden er det også ganske fint,den ligger rett ved Oslo-s...

Kos dere mass,skulle ønske jeg kunne være med,men vi er på ferie neste uke...

Klem

Skrevet

Trist du ikke kan være med da lisa,, men dere får kose dere på ferie hvertfall :) synes slottsparken er super også jeg hehe, men det har vel noe å gjøre med at da kan jeg gå innom alle mulige butikker på vei ned dit hvis jeg tar toget til oslo s :) :) kan ikke noen legge meg til på msn? så kan vi ta det litt derfra, hadde kanskje vært greit å veksle litt tlf nr o.l. å har ikke lyst til å gjøre det her :) adressen min er [email protected]

Skrevet

kan jeg også legge deg til mami87,selv om jeg ikke skal være med..?

Skrevet

skal vi ta slottsparken kl 12 da? Eller passer kl 1 bedre? Er det forresten lov til å ha piknik der? hehe. Tror de absolutt fleste vet hvor Slottsparken er + at det ikke er sprøytespisser osv der.

Skrevet

Ah. Det er lov :) hehe

Skrevet

Bare å legge meg til det, lisa og lille noah:) Da tar vi slottsparken da eller? men hva hvis det blir dårlig vær?

Skrevet

Formiddag :22°C Stille 0m/s- overskyet

Ettermiddag: 25°C Flau vind 0m/s- sol og hvit sky

Kveld: 19°C Svak vind -sky og regn

Dette er da mandag

Slottsparken ja.

Ikke noe regn er meldt. Er mandag da passende?

Skrevet

Jamen da er det jo greit :) ja, i morgen passer ypperlig for oss hvertfall.. Klokken et eller to? hvor mange blir vi foresten? noen som vet?

Skrevet

Da blir det kl 1 i morgen mandag 23 juli. Rett nedenfor trappene til slottet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...