Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er i uke 20 og samboeren min er blitt helt vill etter meg. Han vil helst ha sex flere ganger for dagen... hadde sex 2 ganger igår, men jeg føler egentlig ikke for å ha sex i det hele tatt. Har gått opp en god del i vekt og føler meg rund... ikke særlig sexy følelse nei. Er han blitt helt "desperat" etter å ha masse sex nå pga at han vet det kommer en lang "sex fri" periode etter fødsel? Andre som opplever det på samme måte? Mannfolk altså!
Snart-pappa... nå pappa! Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Er nok ikke at han får "sex fri" periode etter fødselen. Men dere er jo vakkre... er noe tiltrekkende med dere nå! he he...
vims-74 Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Hei Er det fordi du føler deg rund at du ikke har lyst på sex? Tipper samboeren din vil ha sex med deg fordi han synes du er flott, og som det ble nevnt her, så er det veldig mange menn som synes det er noe "eget" med gravide damer. Tror ikke det har noe med at det blir mindre på han etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Ja sexlysten min har nok forsvunnet litt vèl mye etter jeg har gått opp i vekt.+ bekymrer meg for at det kan være skadelig å ha for mye sex- selvom jeg har lest og hørt at en kan ha et normalt sexliv selvom en er gravid.Tøys og tull fra min side! Det skal ikke være lett nei. Hehe
vims-74 Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 En ting er sikkert, at så lenge det ikke er veldig vondt og ubehagelig på noen måte, så er det IKKE farlig, uansett hvor mye sex du har Men om du blir trygg på deg selv om den "nye" kroppen din, så kommer vel sexlysten fort nok tilbake, husk at noen kg ekstra her og der gjør deg bare mer kvinnelig! Og det er nok garantert derfor samboeren din ikke kan få nok
Ylva og Mathilde Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Vi har ikke gjennomført samleie siden befruktning. Så og si konstant soppinfeksjon, og det gjør usannsynlig vondt hvis vi forsøker penetrering, selv de få dagene etter en soppkur når jeg er 'frisk' før det bryter ut igjen. Kommer nok til å gå et års tid før vi kan ha sex igjen. Utrolig kjedelig! Kom for all del med tips de som har eventuell erfaring. Redd for å ende opp som 'bror og søster'..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Ikke often nok Gjennomsnitt 1 gang pr. måned ((
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Vi har gjennom hele samlivet vårt hatt et aktivt sex liv med sex stort sett hver dag;) begge har et stor behov for det, og dette har vi også fortsatt med ut i sv.skapet....=)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 vi har kanskje sex en gang i uken.sånn har det alltid vært, tror ikke han er spes intesert...eg var intresert før, men har mistet lysten no, pga at det blir litt lite for meg,
*1D* Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Ylva: Lurer bare på om mannen din også får behandling for sopp.......(vi prøvde det, men fungerte dårlig følte jeg...) Jeg har vært utrolig heldig siden jeg faktisk har hatt 4 dager uten sopp siden forrige kur...... HURRA! Hjelper forsåvidt å ikke ha klær på og/eller ikke ha sex.......... (en kombinasjon som fungerer dårlig når man har jobb og kjæreste...hihiihihi) Det som kanskje er det beste tipset jeg har fått er: vannbasert glidekrem!!!!!! Og det bruker du det sammen med masse tid til å kose med deg selv.... (jeg orker/vil ikke ha sex hvis jeg er sliten eller utilpass lissom og litt hjelp til selvhjelp i form av noe kos med seg selv er kanskje noe av det lureste man kan gjøre.....Så kan jo kjæresten hjelpe til etterhvert;) Lykket til ihvertfall;)
Stormfront Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Vi har sex i snitt en gang om dagen...og hun er i uke 33 :-)
vims-74 Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 Vi har vel i snitt også en gang om dagen, vi har oss vel så ofte vi kan.. deilig!
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Her er det 1 til 2 ganger hver dag..bestandig hatt det sånn,og det har vi også nå når jeg er gravid...16 uker på vei nå.. må ha det-bare må ha det:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 helst aldri.... Ingen lyst, den forsvant samme dag som jeg ble gravid. Håper den kommer kjapt tilbake etter fødsel. nå har vi samleie ca. en gang annenhver uke og da er det ikke meg som fører an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå