Dubbe Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 ??? Vi har igjen: Dress og sko til mann (skal se på det idag) Blomster (idag) Bordkort Bordplan
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 stress.... vi har igjen.. dress og sko til min kjære blomster.. skal ta det idag eller imorgen bordkort.. lager vi selv sko smykker og undertøy til meg... blir litt vanskelig siden jeg er gravid og greie rett og slett ikke å ha undertøy på meg.. hotell.. det var det tror jeg (håper jeg) lykke til
mars79 Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Vi har bare dette igjen: Kjole til lille snuppa Å lage bordkort Hmm, var det ikke mer??!! Nei Deilig når man begynner å bli ferdig, ikke sant?
Dubbe Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2006 Utrolig digg! Nå har vi fått ordnet dress til mannen, 1800 kr for DEN flotte og stilige dressen! Han var så stilig, nesten tatt ut rett ifra 1800-tallet!!!! Og så har vi kjøpet sko til også. Og skal sy ringpute ikveld tenker e!
brooklyn Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Skal dere gjøre noe spesielt med ringputen? Tenker på om dere skal ha forloveren hans til å holde den eller en liten brudesvenn eller brudepike? Ringpute har jeg faktisk ikke tenkt på...planla vel bare å bruke den esken ringene kom i??? Eller er det kjiperen?
Dubbe Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2006 Vi får nevøen til mannen min til å bære den frem, etter søsteren som skal ha en korv med roseblader i, som hun skal strø ut på gulvet Hvis ikke, så hadde vi bare brukt den esken det kom i
Wea og mini Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 HAr igjen: Få bekreftelse fra bartender ordne drikkevarer og bestemme oss for type vin Takk for maten-taleholder Ordne noe glass og fat ordne morgengave til mannen skrive tale til mannen bordplan trykke servietter få endelig godkjenning av kirkeprogrammet slik at det kan trykkes bestemme dessert brudevalsøving sikkert noe mer... men er ikke stresset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå