Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 .. jeg klarer ikke suge sambo! Eller rettere sagt, jeg har aldri klart å suge noen. Har alltid hatt problemer med å ha ting i munnen. Bryter meg om jeg bruker tannbørsten for langt inn, blir sittende med teskjea i munnen i to sekunder etter at jeg har spist av det som var der, tar smukken til jr i munnen, spiser kjærlighet osv... Har alltid vært slik, men vet ikke hvorfor. Prøvde jo dette i min glade ungdom jeg også, siden "alle" gjorde det. Men klarte ikke. Fra jeg ar 18 til jeg var 29 var jeg sammen med en flott fyr som hadde forståelse for dette. Han sa at siden jeg ikke likte det, ville ikke han presse meg. Men det ble slutt og jeg møtte en annen. Før vi ble sammen fortalte jeg ham om dette "problemet". Ville han skulle være klar over det og selv avgjøre om han kunne leve uten. Han sa det ikke gjorde noe. Syns ikke det var så stas og kunne fint klare seg uten. Jeg ble selvsagt veldig lettet over dette. Men det varte ikke lenge før maset begynte og nå kommer det opp i en eller annen sammenheng så og si hver eneste dag. Det gjør så vondt. Er ikke det at jeg ikke vil, men jeg klarer rett og slett ikke. Har "øvd" meg på bananer, agurker og vibratorerer når jeg har vært alene. Tenkte kanskje det ville være lettere. Men jeg bryter meg og begynner å gråte. Tror dette har gått å langt at jeg rett og slett får litt "penisangst". Har snakket med sambo mange ganger om dette, men han påstår at det bare ligger i hodet mitt og skjønner ikke at det faktisk er vanskelig for meg. Før hadde vi et perfekt sexliv uten dette. Fant på masse andre ting og var fornøyd begge to. Nå har han mistet helt interessen for sex virker det som. Han blir alltid sittende oppe når jeg legger meg og vi har hatt sex 3 ganger på 5 uker! Før hadde vi minst 5 dager pr uke i allefall... Føler at han på en måte straffer meg for å ikke ville suge. Han vet jeg har relativt store behov og blir humørsyk om jeg går lenge uten... Mulig dette ble litt usammenhengende og jeg vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, måtte bare få ut litt frustrasjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå