Harepus Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har nå vært alene med min sønn siden jeg fant ut at jeg var gravid. Faren rømte fra meg den dagen jeg fortalte det. Nå er sønnen min tre mnd gammel og farem vil plutselig gjøre sitt inntog. Har hele tiden prøvd å opprettholde et godt forhold til faren fordi det vil være det beste for sønnen min. Har vært blid hele tiden og ikke sagt et vont ord til han. Han har kommet å gått når han vill og det kan gå opp til mnd før han lurer på hvordan det går. Men i det siste har tonen blitt en annen. nå vil han plutselig ha kontakt og han sier han savner meg så mye... Hva skal jeg tro om dette.. kan han virkelig forandre seg eller er dette bare en av han oppturer igjen... kan jeg virkelig stole på en som sviktet meg da jeg trengte han mest... Har dere noen erfaringer på dette området..
trillemamma Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Vet du hva..Jeg synes du skal gi han en sjanse. Kanskje han trengte denne tiden på å venne seg til tanken og følelsen av å være pappa.
Mammaen til Kevin Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Vet lite om situasjonen deres. Men hvis du føler at det er noe i det han sier og du har lyst til å gi han en sjanse synes jeg du skal gjøre det. Det er skummelt for menn og bli fedre. De er ikke så tøffe når de kommer opp i situasjoner hvor de ikke føler de har kontroll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå