Gå til innhold

Vanlig at magen blir hard etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dere at magen blir hard etter sex (etter orgasmen).

Opplevd det de 2 siste gangene nå, kan ikke huske at det var slik etter forrige...

Er ikke farlig vel?

Er helst på ene siden, ikke over hele magen. Er 21 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Magemusklene strammes. Jg merker det også ved sex, av og til når jeg går, etter mye bøy og tøy osv. Det strammer også fordi båndene som holder livmorgen skal løsne.

Vi er mao HELT normale - Jippi.

:-)

Skrevet

Det er livmoren som trekker seg sammen. Nesten som kynnere visstnok. Det er helt normalt og babyen skal visst kjenne det som litt kiling, altså kos..

Skrevet

Her hos meg blir det også kanonhardt, men jeg har vondt for å tro at det er magemusklene , ja. Da må isåfall jeg ha noen megamuskle, he, he, kan ikke akkurat si at jeg har det..

Så det er nok livmora, ja. Merkelig når det skjer, men helt ufarlig så lenge man ikke får regelmessige kynnere som gjør vondt.

Skrevet

Blir kanonhardt hos meg også, men bare hvis jeg får orgasme. Er livmora ja, og helt normalt, men må innrømme jeg synes det var rart i begynnelsen

:o)

Skrevet

Trodde det var kynnere jeg. Magen min blir også veldig hard etter sex. Det samme hender det at den blir ellers også. Og det hadde jeg forståelse av at var kynnere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...