Gå til innhold

Soppinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en periode nå med veldig økt utflod, ikke like ille hver dag, i går når vi hadde sex fikk sambo masse hvitt belegg på penis. Er det ikke mest trolig at dette er soppinfeksjon? Tok bakterieprøve på sykehuset fredag, har ikke hørt noe,så da regner jeg med at den var fin.

Kanksje litt ekkelt spørsmål,men det handler jo om sex i svangerskapet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg skal si det for sikkert, så tror jeg ikke det nødvendigvis trenger ha noe med soppinfeksjon å gjøre, er helt normalt å ha økt utflod under graviditet :) Har også hørt at det er normalt med økt produksjon av smurning, så lenge det ikke lukter stygt tror jeg ikke du trenger bekymre deg :)

Skrevet

Har bare blitt mer og mer, nesten litt for mye smøring spør du meg, hehe. Har kjøpt Canesten, tror jeg prøver den i kveld, blir det ikke bedre får jeg bare leve med det, men da blir det nok ikke mer sex på meg, sukk.

Takk for svar vims-74

Skrevet

En Canestenkur skader iallefall ikke, så det er jo verdt forsøket ja! :) Om det bare blir mer og mer, kan du jo ta en tur til legen hvis alternativet er at det ikke blir noe sex, det ville jeg gjort, hehe ;)

(..men det kommer jo ann på hvor stor lysta er og)

Skrevet

Var på sykehuset fredag, da tok han bakterieprøver, ikke hørt noe, regner med at det da er bra. Så jeg får prøve Canesten,så finner jeg vel fort ut om det er sopp. Lysta er der absolutt, men sambo er litt pysete, så dette hvite belegget på penis blir nok litt for mye for stakkaren, bare spørs hvor lenge han klarer å være avholden, hehe.

Ellers klarer jeg meg selv, ingen problem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...