Gå til innhold

Ja? hva skal DU studere til høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blitt lei av økonomi, har jeg søkt meg no inn på psykologi...

Litt rart å tenke på at jeg blir den eldste og sikkert den eneste med barn.... Men spennende skal det bli!!!!

Enn dere andre da?? Hva blir det til høsten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir sykepleien på meg.Men på psykologi går det mange forskjellige folk da,du blir sikkert ikke den eneste med barn.

Skrevet

jeg fikk vite i dag at jeg er kommet inn på master i biologi, så det skal jeg lese på fra høsten av :)

Skrevet

Jeg driver på bachelorgraden min i medievitenskap, men har permisjon ut høstsemesteret da jeg er hjemme med lillemor som ble født i mars i år :o) Har mitt siste semester til våren igjen, skal bli deilig å bli ferdig også! Selvom jeg har kost meg som student er det liksom på tide å gå videre nå kjenner jeg.

Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg skal fortsette på andreåret i Bachelor i Økonomi. gleder meg :-)

Skrevet

jeg begynner på Baker og konditor linjen til høsten:D det tror jeg blir morro:);)

Skrevet

Skal til på 2. året. Skal bli sosionom:o)

Skrevet

Sykepleien..første år...vet ikke hvordan jeg skal takle det! Har ikke lyst å gå fra barnet mitt. :(

Skrevet

Hei !

til høsten blir det allmennfaglig påbygning og til neste år skal jeg studere psykologi på unn.

gleder meg veldig selv om jeg vet at det er utfordrende å¨gå et slikt studie med små barn :)

Skrevet

2 året med internasjonal kommunikasjon. (markedsføring og økonomi og språk) gleder meg. og gruer meg. ;)

Skrevet

Jeg skal også studere på andreåret i økonomi på høgskolen imolde.

Skrevet

skal i gang med 2. året på sykepleien..

Skrevet

Jeg skal studere internasjonal business, men det begynner ikke for i februar her i Australi. Blir spennende aa studere, kanskje litt slitsomt til tider, men alt gaar om man virkelig vil :)!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg skal begynnne helt på nytt og begynner på gk helse og sosialfag:)

tenker på barne og ungdomsarbeider:)

Skrevet

tar religionsvitenskap i år jeg for å få litt studiepoeng slik jeg kommer inn på jussen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...