Northernlights Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 4 Year of Age: My Mommy can do anything! 8 Year of Age: My Mom knows a lot! A whole lot! 12 Year of Age: My Mother doesn't really know quite everything. 14 Year of Age: Naturally, Mother doesn't know that, either. 16 Year of Age: Mother? She's hopelessly old-fashioned. 18 Year of Age: That old woman? She's way out of date! 25 Year of Age: Well, she might know a little bit about it. 35 Year of Age: Before we decide, let's get Mom's opinion. 45 Year of Age: Wonder what Mom would have thought about it? 65 Year of Age: Wish I could talk it over with Mom. )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Oversatte det til norsk så godt jeg kunne: 4 åringen: Min mamma kan og vet ALT! =) 8 åringen: Min mamma vet masse! En hel masse! 12 åringen: Min mamma vet ikke riktig alt... 14 åringen: Selvsagt vet ikke mamma DET heller... 16 åringen: Mamma? Hun er håååpløs gammeldags! 18 åringen: Den gamle kjerringa?! Hun er helt utdatert! 25 åingen: Vel, hun vet kanskje litt om dette... 35 åringen: Før vi bestemmer oss, la oss spørre hva mamma mener. 45 åringen: Lurer på hva mamma ville ha tenkt om dette? 65 åringen: Skulle ønske jeg kunne snakket med mamma om dette... Dette er alt så veldig sant..... (vet jeg har lagt inn en tråd som denne før, men syntes den var verdt å se her en gang til) =)
La Perla Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Den var bra! Har ikke sett den før, heller =)
Reveenka Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Ååå, den var fin - og tatt på kornet! Men nå fikk du meg til å savne mammaen min,,,
hypersusmor Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Tenkte akkurat som deg, reveenka. Fint og litt trist på samme gang. Skulle ønske jeg hadde mammaen min å dele gleder og sorger med.
Northernlights Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2006 Synd dere ikke har noen mamma lenge =( Jeg savner mamma også, men det er fordi hun bor tusenvis av mil unna med fly. Skriver dere småsnutter for ungene som de kanskje en dag finner etter at dere er borte? Jeg har den tendensen der....Mamma fant et lite brev fra mormor 20 år etter at hun hadde dødd. Det var bla et ønske fra henne om at alle barna og barnebarna måtte finne Jesus, og så sto det signert "mor" under. Var veldig sterkt for mamma å plutselig holde et brev fra mora si som hadde gått alle hus forbi da dødsboet ble oppgjort.
Blomman Skrevet 22. juli 2006 #8 Skrevet 22. juli 2006 ( er jeg "moden" nok til å være her når jeg snart er 30?) - Ja det er nok sterkt å finne noe slikt. Hun ville nok at det beste skulle skje dere alle....
ettbarnsmammaen Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 Nesten som i "Appelsinpiken" av Jostein Gaarder. Der finner de et brev fra faren til sønnen flere år etter farens død. Så hyggelig å se deg her inne da, Blomman!
Ronja65 Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Du er flink til å finne morsomme små sitater. Denne var utrolig fin:-))
Northernlights Skrevet 13. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2006 Dytter denne, siden "mamma" ligger paa toppen paa siden vaar i dag =) Til aere for alle oss!
♥Snulder Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Ja det er akkurat sånn det er!! Mødre er som antikviteter... vi blir satt mer pris på av barna når vi blir gamle...
Reveenka Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Jeg fant litt forskjellig i en kasse etter moren min, det var veldig sterkt. Har lenge tenkt på å lage en slags minnebok til ungene mine, som kan være etter meg - det kommer jo en dag da jeg ikke vil kunne svare på ting de lurer på, eller fortelle om små episode som bare en mamma kjenner til. Nå ble jeg litt inspirert til å gå i gang...c",)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Nydelig! Og det er akkurat dette som gjør det så snålt å være fjortismamma og babysmamma samtidig... Nesegrus beundring fra babys... og innimellom nedlatende avsky fra fjortisen...
Northernlights Skrevet 13. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 13. september 2006 sant det,- men når våre babyer blir sånn som 14 åringene er nå, så har den som nå er 14 begynt å like oss igjen! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå