Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 idag fikk jeg mld av exen om hvordan det sto til med jenta vår og om hu gledet seg til hun skulle til han.. ja det virker slik sa jeg da for hun har sprunget rundt i hele dag og ropt på pappa..da fikk jeg tilbake..jeg oxo gleder meg..skulle ønsket at vi hadde greid og holde sammen..menmen kunne sett hun hver dag da... så svarte jeg at det var jo hans egen feil når det var han som gikk(til vennina mi)..og hadde ikke han gått så hadde vi nok fortsatt vært sammen..da sa han: je jeg vet..dette trenger du ikke si til noen men treger!!! ble helt paff jeg... dette er min STORE kjærlighet som jeg akkurat har kommet over (6mnd siden bruddet) og som er sammen med vennina mi oxo kommer han og sier dette som jeg har gått og ventet på å få høre i sååå lang tid nå...men føler det kommer litt sent.. han vet ikke hva han vil sier han..men han har det ikke godt med vennina mi(noe jeg visste kom til og skje for de er helt ulike) og at han savner da vi var ilag for vi hadde det så fint sammen utenom den plutselige utroen hans i fulla... jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette...han spurte meg om det fantes håp for oss i framtia.. jeg sa at det vet jeg ikke... hvis det finnes så har han mye og forandre og mye han må jobbe med for jeg fikk aldri den respekten jeg føler jeg fortjente...off... blir helt dårlig... off...dette er drømmeprinsen min som en gang såret meg så utrolig mye, men som nå er min bestevenn..... og vi samarbeider godt når det kommer til jenta vår... off dette var ikke en glad melding for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Tro meg... har vært i nesten samme situasjon... godt å høre at de finner ut at de har tatt feil. Men det er vanskelig å vite om man kan stole på dem igjen... VONDT! Ønsker å gi han en sjanse, men er han verdt det?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Tror ikke jeg hadde klart å tilgi ett slikt svik, men vi er jo forskjellige. Usikkerheten hver gang han tok seg en tur ut... Nei, finn en som respekterer deg, og elsker deg fult ut. Det fortjener du! Flott at dere er gode venner. Betyr ikke at dere bør være kjærester fordet. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå