Gå til innhold

hva skjedde?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort, så har jeg og mannen min hatt en del kommunikasjonsproblemer tidligere, og jeg har alltid hatt problemer med sex. Ikke det at jeg ikke liker sex,men jeg må ha stimuli av klitoris for å få orgasme. Etter fødsel for et år siden har jeg hatt vondt når han penetrerer, og dette har gjort til at vi sjelden har sex.

Så i dah hadde vi barnefri hele dagen, vi har ledd og snakket sammen. Hatt det skikkelig koselig. Men så hadde vi sex, og etter han kom 1 gang, stoppet vi siden jeg hadde så vondt. Etter noen timer spurte jeg hvorfor han ikke ville gi meg orgasme, men da ble han sur og sa at det burde være nok med vanlig samleie. Han vet at jeg har en del problemer ang det, hvor jeg føler meg som en dårlig sex partner.

Alikevel slenger han det i ansiktet mitt, han sier også at han gidder ikke bry seg med det. Jeg forteller han jo at hvis han ikke kan gi meg orgasme, så vil ikke jeg ha sex med han bare for at han skal få orgasme.

Da sier han at jeg ikke må bli forbanna på hva som evnt skjer senere da. Dette tolker jeg som at han skal være utro. For da jeg sier at jeg vil være utro selv, sier han at det er greit.

Hva skjedde med idyllen? Han dro i en fei, og jeg vet at han reiste med toget... Jeg er så lei meg, moren min kommer om litt med barnet, og hun vvil jo selvsagt spørre hva som har skjedd.

Jeg trenger desperat råd om hva jeg skal gjøre, han kan jo ikke behandle meg sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare et fåtall damer som får orgasme kun av penetrering. Jeg synes mannen din er egoistisk, og er enig i at han kan ikke behandle deg sånn.

 

Men dersom du fortsatt har så vondt et år etter fødsel synes jeg du skal kontakte lege, det kan neppe være rett. Hva er det som er vondt? Tørre slimhinner? Har dere prøvd med mye glidemiddel?

 

Akkurat hva du skal gjøre er vanskelig å si. Det er sikkert ikke lett for mannen din å bare ta hensyn hele tiden heller, med tanke på at du har vondt. Kan dere ha sex uten penetrering eller er det ikke et alternativ?

 

Utroskap er neppe løsningen for noen av dere. Håper du finner en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what??? blir helt sjokkert her jeg.virker jo absolutt ikke som han bryr seg om dine følelser.da må han jo bare tåle at du får din orgasme hos andre da hvis han ikke er villig til å gi deg det.jeg hadde ikke villet ha sex hvis bare typen min skulle få nyte det.kjenner jeg begynner å bli forbanna her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Is&B: Jeg for vondt når han trenger inn i meg. Vi bruker glidemiddel i tilegg pga tørre slimhinner. Men penetreringen er fryktelig vond. Absolutt værre nå enn da jeg var jomfru.

Jeg burde kanskje gå til lege, men jeg synes sånnt er skikkelig flaut å diskutere med lege.

Han dro for over 1 time siden og jeg har ikke hørt noe fra han.

Han mener at fleste parten av alle jenter får orgasme ved penetrering. Jeg må vel få 100 jenter ++ til å fortelle han at sånn er det ikke, før han tror meg.

Det sårer meg forferdelig, for han skjønner jo ikke hvordan jeg har det tydeligvis!

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..

Kansje du skulle fortelle ham at kvinner flest faktisk ikke får orgasme kun ved penetrering, og kansje i enda mindre grad sammen med en egoistisk elsker, men noe som kan ha en kjerne av sannhet i seg, er at mange kvinner faker orgasme...

Kansje han er av den lettlurte typen som tar alt for god fisk når han har hatt sex med andre kvinner (før deg). Uansett, jeg syns fyren høres ganske umoden og egoistisk ut. Men om du er interesert i å fortsatt opprettholde forholdet kunne kansje parterapi være tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...