Gå til innhold

hva syns dere om å arv baby klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

min vennene har mye baby tøys, er pent bruk og sa at jeg kan få det. hva syns dere om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe galt i det da ? Arva masse babyklær til min sønn fra nevøen min. Han er 3 år eldre enn sønnen min. Bare glad til jeg. Måtte vaske det et par ganger fordi de hadde brukt parfyrmert vaskemiddel og det tåler ikke sønnen min.

Hadde tatt i mot med glede : )

Skrevet

Jeg syns det er helt topp å arve klær. Forrigemann var en liten gulper og det gikk mye klær....

Kjekt med nytt også, men det ene trenger ikke utelukke det andre.

Skrevet

du er dum hvis du sier nei! hehe:) ser ikke noe i veien med å ta imot brukte klær til babyer og små barn så lenge det er pent brukt og ikke ser helt utdatert ut. fant mye søtt etter lillebroren min på 9 og fikk en del etter et søskenbarn av meg på 6 år.

Skrevet

Helt topp!

50-56 blir jo bare brukt i uker og mnd allikevel...

Skrevet

Ta imot, du suplerer med nytt.

Jeg tok i mot også, men når snuppa var noen måneder så fant jeg ut at jeg "greide ikke" å dra til byen uten å kjøpe noe til henne, det er da sååå mye fint til babyer, og såååå mye billeig. Så her har arva klerne nesten ikke blitt brukt.

For barneklær er billig altså.

Skrevet

Så lenge det er rent,pent og helt, er det vel ikke noe galt i å arve brukt tøy??

Man må snart begynne å tenke på bruk og kast mentaliteten til folk, så vi kan redde denne syke jordkloden vår.

Det er det jeg mener om den saken =)

PS:

Akkurat nå har poden på en flott matrosbody kjøpt på fretex i Trondheim! =)

Skrevet

da synes jeg at du er kjempe heldig......

vi var første i familien med barnebarn og alt...og av alle vennene....så måtte kjøpe alt nytt

Skrevet

min minsta arver etter storesøster her.. + litt etter søskenbarnet.. ikke så mye siden det er bare 4 mnd mellom dem..

Skrevet

Vi arvet etter min kusine som hadde trillinger, hun hadde to jenter bl.a, så jeg fikk MYE etter de. 2 svære kasser! Utrolig mange flotte klær!

Du bruker bare de du vil, resten lar du være til en annen gang eller sender de til Ukraina..

Etter noen runder i vaskemaskin og tørketrommel så ser nye kler ut som de har vært i hus en stund allikevel :-)

Skrevet

Er helt greit det. Når de er små før de begynner å krabbe så ser man jo nesten ikke at klærene er brukt engang.

Men kommer jo selvfølgelig ann på hvordan de ser ut da .... tar jo ikke imot hva som helst

Skrevet

Helt topp :)

Vi arver litt fra gutta til stesøstra mi,hun sier jeg får gjøre som jeg vil med det,vil jeg ikke bruke det,så kaster jeg det.

Har fått mange poser til nå,og har kastet bare ett plagg,som var tranflekker eller noe på :)

Ellers bruker vi de.

Noe av det er skikkelige gutteklær da,så da leker vi at TL heter lillebror :P

Skrevet

Jeg er ny bakt mor dere for jeg spørretunsen, trodde at hun blir mobba :-S

TUSEN TAKK

Skrevet

Jeg hadde gutt fra før og fikk jente denne gangen. Hadde en del klær som kunne brukes, men alt det lyseblå ble lagt bort.. Har kjøpt en del nytt, men har to venninner som har jenter og har fått låne masse fint av dem! Veldig kjekt, og du trenger jo bare bruke det du liker.

Skrevet

har arva masse klær jeg også, tonnevis :) Har en svigerinne som er klesgal:) Ingenting galt med det :)

Skrevet

Syns det er toppers å kan arve klær.Sparer jo MASSAE penger:)

Skrevet

Kjempeflott! De første størrelsene raser unna. Rekker nesten ikke bruke alt. Også får man jo ofte mye i gave. Anbefaler ikke å kjøpe mye selv.

Skrevet

har arva masse, både til eldste mann og til lillemor. Har nesten ikke brukt noen av eldstemanns gamle klær på lillemor, men det er fordi vi har arva så mye til henne også, og fått litt nytt. Er jo noe med å kle jenter opp i jenteklær. Men jeg synes helt klart du skal ta i mot. Babyklær er jo så lite slitt, er jo vaskinga som sliter mest. Og klær er dyrt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...