Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Jeg syntes det høres ut som at p-staven høres ut som en grei prevensjonsmetode, men har ikke hørt om noen som har erfaring med denne. Har noen av dere?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Om det ikke hadde vært for at jeg små blødde hele tiden, så hadde jeg vært superfornøyd med den. Fikk tatt den ut, når jeg ble lei av småblødningene.
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har akkurat hatt den inn så jeg merker ingen positiv eller negativ effekt enda. Du som blødde, når startet du å små blø? Satt du den inn etter en fødsel?
Medium fikk guttebass Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har p-stav og satt den inn 3 mnd etter fødsel. Jeg har hatt småblødninger siden da - dvs i 2,5 mnd. (Ja, jeg er tolmodig, hehe...) Jeg tar den ut om ikke så lenge hvis det ikke gir seg. For noen fungerer den kjempefint, men det er ikke så lett å sjekke før den er satt inn. ;o)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Fikk satt den inn ca 3 mnd etter fødsel og begynte å blø nesten umiddelbart. Småblødde i 4 mnd og fjernet den. Puhh en lettelse var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå