Gå til innhold

vogn til baby på 3mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte ut kombivogna mi da snuppa har vokst ut av bagen. Har hatt vogna til 3 unger, og begynner bli litt lei av den pluss den begynner bli litt slitt. Var å kikka på vogner igår, men var jo så mye å velge mellom! Ho på butikkenkunne anbefale en 3-hjuling, quinny speedi sx, men ser i en brosjyre jeg fikk at quinny freestyle 3xl ser litt grovere ut. Vognen skal jo holde vær og vind ute om vintern også, og den skal kunne trilles i snø.

Mine kriterier er at ryggen skal kunne legges (helt) ned, slik hun kan sove i den. Vogna skal helst bli så lita som mulig når den er sammenslått (men det er et lite krav). Den skal fungere bra på vintern. Kanskje snues begge veier, slik hun kan ha ansiktet mot meg en stund til fremover.

Vil en slik vogn bli for vindfull og kald for en baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Om du skal velge mellom disse to, ville jeg valgt freestyle'en, for speedi kan du ikke legge ryggen helt ned på. Jeh har denne selv, men kan ikke si hvor liten quinnyen blir sammenslått ift. andre vogner... Viktig å tenke på at den fortsatt vil være bred isammenslått tilstand, fordi avstanden mellom hjulene er stor.

Dette vil dem jo vise deg på en butikk!

Du kan snu den begge veier, og det er en liten luke med nett og trekk over i kalesjen hvor du kan se din lille om du snur den mot deg.

Bøyla som går over bena kan fjernes. Det følger med sele som er polstret slik at den er myk, samt pute som festes i ryggen.

Jeg hadde kanskje vurdert å kjøpe en softbag til å ha i sportsvogndelen siden han er så liten enda. -De liker det jo gjerne litt lunt og godt!

Se ellers barnevogndebatten. Der finner du mer info om diverse vogner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...