Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Poden på 9 mnd ligger alle steder i senga si, opp-ned, på tvers, i fotenden, midt på..ja, hvor som helst og tusen steder i løpet av en natt..Plutselig ligger hele han under dyna med hodet og alt..ligger og skriker og kommer seg ikke ut..Tips? (akkurat nå er det ikke noe problem pga varmen for da ligger han uten dyne, men sånn når det blir litt kaldere...)
BW og en til? 1 pp Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Sånn holdt lillegutt også på, og det enseste som hjalp her i gården var babysafe.. anbefales!
BW og en til? 1 pp Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 En pose (sovepose) som en kan feste til sprinklene i senga eller en tråd under madrassen, slik at ungen ikke kommer seg noen sted=O) Er ikke så fælt som det høres ut som..koster ca 150-500.. alt ettersom hvor du kjøper den.=)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Takk for tips! Ja, da er nok det noe for oss;) Men ungen forsvinner ikke ned i posen da? (sikkert dumt spm..hehe..skjønner bare ikke helt hvordan den fungerer) Og er det både sommer og vinter-varianter el? Veit du om noe sted de er billige?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Hei Høres akkurat ut som lille gutt her Men jeg tror nok han kanskje har "vokst fra det" innen kulda kommer. Det gjorde i hvertfall vår. Han er snart et år, og han snur seg fortsatt men nå legger han seg oppå dyna Lar han ligge til vi legge oss og snur han tilbake da... Håper det ordner seg Lykke til
BW og en til? 1 pp Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Nei forsvinner ikke ned i posen. Heldigvis=O) De ser ut som en singlett oppe.. Ja det er både sommer og vinter, Vi har kjøpt vår på sparkjøp den er vattert (litt tykk) men det går helt fint nå på sommeren også.. han ligger i bare bleia og babysafen.. en vi kjøpte kostet 150=O) Vi kjøpte den fordi ingen andre var små nok.. _Ellers har de på babyutstyrsbutikker.. lykke til:)
*ulvemor* Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 jeg fikk nye netter etter at jeg anskaffet meg babysafe! Anbefales på det varmeste Tidligere måtte jeg opp bare for å bre over henne dyna eller flytte henne på plass igjen, og nå sover hun stort sett hele natt uten stopp
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Oj..tenk hvis det kunne skjedd her...*drømme*.. Han våkner jo 4-5 ganger i løpet av natta..og ligger stort sett rundt omkring da..kanskje det er derfor? verdt et forsøk;) Bor 5 min unna sparkjøp så får sjekke ut der! takk for tips alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå