Gå til innhold

Pappa debatten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg - som mange andre kvinner - synes det er interessant å lese på pappa debatten for å se hva de tenker om graviditeten og alt rundt det. Og av og til føler jeg for å si noe tilbake, men jeg MÅ ikke svare for det. Jeg klarer faktisk å holde det for meg selv, eller legge det inn på en av de mange andre sidene som faktisk er til for oss. Det står svart på hvitt at de IKKE vil ha svar fra oss der, det er det eneste stedet de har for seg selv og ærlig talt jenter, det burde ikke være så innmari vanskelig å holde kjeft på en eneste liten debatt side? Nei, tenk at de setter ikke pris på akkurat ditt råd. De vil ikke ha det. De vil ha svar fra en likesinnet; en mann. Typisk oss altså, jeg blir skikkelig flau. Ingen tar et hint engang. De hører nok av oss og våre meninger i hverdagen om vi ikke skal invadere det eneste forumet de har også. Skjerpings! Dette er flaut!

 

Stå på kravene, gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan være enig med deg der. Vi finner så masse informajon om dere kvinner og deres syn på forskjellige ting rundt dette med å få og ha barn. Blir fort feil om vi skal ha et forum vi søker de få svar fra menn vi kan få og resultatet blir heller en masse svar fra kvinner. Noen ganger ønsker vi også spøre andre menn om tema som kan være sårt for dere damer å høre (kan tenke det kribler i fingrene da) men vi ønsker svar fra likesinnede. Det beste med det, er jo at dere kvinner kan lese noe frustrasjon og kanskje ikke se alt som står, men se litt mellom linjene og skjønne bare frustrasjonen. Og heller lavær og svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...