Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Synes dette forandrer seg så mye hele tiden, men kanskje vanlig det. Min gutt er 3 mnd og for litt siden hadde han en periode hvor han sov 4-5 timer i slengen om natten, trengte kun 1-2 nattmåltid. Nå i det siste har han begynt slik han gjorde da han var 1-2 mnd, med pupp hver 3 time, kan også gå bare 2,5 time.Da tar han begge puppene og suger i en halvtime. Litt trøtt ja.... Hvordan er det hos dere andre?
EmmaK Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Sånn var det hos oss også, derfor begynte jeg med grøt på kvelden og det har hjulpet. Nå er det kun ett nattmåltid igjen!
Gjest vårina Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Min sønn ville ha pupp 2-3 ganger om natta helt til jeg måtte drive nattavvenning ved 6-7 mnd alder..Hjalp ikke med grøt her i gården..Tror det var mest vane..Men han brukte ikke en halvtime da! ferdig etter 5-10 min (men det var han om dagen og). Men spiser han like ofte om dag eller? Jeg oppdaga etterhvert at han ikke var så interessert i å spise så mye mellom han stod opp (kl.6) og 11-12..spiste litt, men ikke mye..Fant ut at han spiste seg opp om natta..Hvis du merker noe sånn så prøv å vær litt obs så han ikke snur døgnet i forhold til spising! Tror det var det som skjedde her...
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Da jeg hadde nok melk, våknet han kun 1 gang på natta, spiste seg mett og sovnet til klokka var 0930... Det var tider det! Men nå er det ikke så rosenrødt lenger.. I natt våknet han tre gangen på rad, fordi han var mere sulten..! Vanskelig å få han til å sove igjen også, derfor det føles så mye. Også ble jeg kanskje litt bortskjemt i starten da han bare våknet en gang om natta... Virker som han har snudd litt på det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå