Gå til innhold

Til dere som har giftet dere:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere valgt noe annen brudekjole om dere fikk velge om igjen?

Vi giftet oss i 2003, men jeg hadde kommet til å valgt ut akkurat den samme kjolen om igjen..

Det var en stroppeløs kjole, satt som støpt ved 1.prøving. Litt perlepynt i toppen og bak på kjolen. Den hadde sånn A-line skjørt, og ca en meter slep. Lekker...!

Hadde dere valgt den samme, eller har smaken endret seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok også valgt samme kjole som jeg giftet meg i. Kjolen jeg brukte da vi gifta oss, hadde jeg kjøpt på våren i 2004, og mamma fikk se bilder av meg i den kjolen. Ho døde høsten 2004, og fikk derfor aldri se meg som hvit brud på ordentlig. Dermed var det veldig viktig for meg å ha på meg den kjolen ho hadde sett meg i på den store dagen vår. Om vi ikke skulle ha giftet oss på enda noen år, hadde jeg nok kommet til å velge den kjolen da også. Det var ganske viktig for meg at mamma fikk se meg med kjolen, og så var det en kjole jeg selv følte meg veldig fin og vel i.

Skrevet

Eg trur også at eg hadde valt den samme kjolen i dag, den passa heiilt perfekt (og virkar veeeldig lik din Chanelle - perlebord øverst og nederst på kjolen, stroppelaus, A-line og med slep, berre at eg hadde "falske" knappar ned heile ryggen)

Det er jo mange fine kjolar på markedet då, men ein VEIT jo når ein har funne Kjolen med stor K - den sit berre sånn som den skal og ein føler seg "heime" i den... :)

Skrevet

Hadde hatt akkurat den samme kjolen tror jeg.. selv om det bare er to uker siden jeg giftet meg.. er så fornøyd med den:)

Skrevet

Eg hadde valgt ein annan kjole, fordi det er så mange flotte å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...