Glad_mor Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Er det noen som kan hjelpe meg? Ønsker å kjøpe en soltelt til nurken vår, slik at han er beskyttet mot sola når vi er ute i en park eller på stranda til en rimelig prisklasse. Anbefaler dere en telt eller en parasol? hvilke merke og hvor får jeg kjøpt? håper på svar og takk på forhånd.
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Vi har noen gang brukt telt som vi kjøpte på lidl til snuppa, de har også telt på ikea som kan brukes.
rødt&blått Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 De har også strandtelt på plantasjen.. Koster vel en hundrings. Fordelen med telt ift parasoll, er at teltet "plugges" fast og blåser ikke vekk! Ellers så jeg parasoll på tilbud hos plantasjen til 99,-. Jeg har ikke prøvd parasoll, men forestiller med at det tar større plass i lengden. Teltet ligger i egen pose og er verken tung eller stor/lang når det er sammenslått. Teltet har forresten fastsydd bunn sånn at det ikke så lett kommer sand etc. inn der babyen ligger. Bunnen er i plast.
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Vi kjøpte soltelt til jenta vår (på toy`s r us). Var ikke mange ganger vi brukte det, for det ble UTROLIG varmt inni. Kunne løfte opp "veggene" på sidene, men da kom jo solen inn... Jeg har og lurt på parasoll.. Men finnes det ikke noen små, kan jo ikke komme med en diiiger parasoll på stranden?!
heffalumpa Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Vi kjøpte strandtelt på jysk, men brukt det bare en gang. Det blir fryktelig varmt inni der.!!!! Angrer faktisk på at vi ikke heller kjøpte parasoll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå