Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Tenkt å kjøpe besafe sitt som sete nr2. Men hva er forskjellen på -besafe izi combi x1 og - besafe izi comfort x1 Fikk aldri noe svar på butikken,de virket sur fordi jeg ikke hadde tenkt å kjøpe setet I DAG!!...må jo være lov å se seg litt rundt....
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 combi kan brukes både bakovervendt(fra 0 kg)og fremovervendt (fra 9 kg) comfort er kun fremovervendt (fra 9 kg) jeg har kjøpt combi da jeg ønsker å ha han bakovervendt så lenge som mulig,men med mulighet for å snu det hvis det skulle bli nødvendig(bilsyke osv)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Vet du om vi må snu barna i combien når de blir 18 kg?
Livmor Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Er ikke det kombisetet fram til 18 kg da? Da må du ha nytt sete i så fall:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Mor til Emilie.var du på Småtroll på Roseby? Der har jeg iallefall erfaring med at de blir sure dersom men bare er innom for å se........
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 når barnet ditt er 18 kilo er det som regel ganske mye eldre enn 3 år, og da kan det bruke pute med rygg :-) combi setet er helt genialt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå