nibbler Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Har e lita frøken på 6 snart 7 mnd. ho har hadd et pat netter nu der ho har skrekke og hadd vældi ond.. tadd seg tel munnen, å dæ heile ha itje vært særli arti før nån.. har smort mæ Dentinox men syns itje dæ funka bestandi.. nu i natt så skreik ho sånn at eg ga ho en paracet supp. ho sovna nu etter dæ.. om dagen e ho heilt sånn som ho bestandi har vært.. bli og førnøyd.. men dæ kommeretter at ho har lakt seg på kveldn.. e dæ nån som veit om dæ e vanli?? har dokk nångoe råd før tannverk?? Både eg, kjerestn min og lille frøkena håpa på svar
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Kan noen være så snill å gi meg oppskriften på bløtkake? Eller hva er det til middag? Tror jeg det står:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Er dessverre sånn det er med disse tennene, værst om natta. Har ikke noe råd, men dersom det er så ille for henne ville jeg gitt henne mer paracet så får dere sove litt alle sammen. God bedring.
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Da min fikk tennen var han crazy hele døgnet, men no er min slik som du beskriver, og han har fått en infeksjon.. da han fikk tenner var han sur dag og natt, og ble hysterisk vist eg prøvde å ta han i nærheten i munnen.. begynte ofte å grine når vi skulle spise.. men unger er jo forskjellig så kan godt hende din holder på med tann. med tann nr to fikk han brød å tygge på (skorpe) da roet han seg en del
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Nån har hatt Norsk og dialekt lære.. andre itje..skjønner dere hva jeg mener??
Pittamitta Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 blir verre når de ligger tror jeg,er noe med"trykket".Kansje lurt å heve hode enden på senga med noen bøker ,bruke en liten babypute,viss duikke allerede gjør det.Kald bitering,el legge smokker i frysern..var bare mine tips .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå