Gå til innhold

Hva med litt humor og selvironi her? ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s
Skrevet

Hva er den merkligste/værste måten (grunnen) dere noen gang har blitt dumpet på? Og hva er den merkligste/værste måten dere selv har dumpet noen på?

Jeg kan godt gå først:

Den merkligste grunnen til at jeg noen gang har blitt dumpet var at han ikke likte at familien hans likte meg så godt.....han mistet da sin status som familiens sorte får...en status jeg tror han klarte å gjenerobre kort tid etterpå....hehehe.

Det værste jeg har gjort er nok å være feig og prød å ungå typen en stund.....men før eller senere må man jo bare si hva det er som er galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... den mærkligste og værste måten jeg har blitt dumpet på (om man kan kalde det det for vi var jo ikke sammen) han var sammen meg, men så dumpet han meg for og bli sammen Xen, og mens de var sammen så hadde jeg og han sex og oppførte oss som når vi var sammen. og så på valentainsdag så jobber han kveld. så da invitere jeg mine single veninner over til meg. jeg syns hun ene venninne min var litt merkelig den kvelden men tekte det hadde noe med hvilken dag det var. men etter alle hadde dratt så ringte hun meg og gråt og sa at han Xen min som jeg hadde sex med hadde prøvd seg på hun og at hun hadde så dårlig samvitighet...

jeg ble illsint (ikke på henne men på han) og kledde på meg helt sorte klær sminket meg helt hvit i ansikte og så ut som en drakula til slutt. tok taxi til jobben hans. (han jobber på et utested)

og klika i vinkel på han foran alle de søte forelskede parene som var ute den kvelden. hele bygda viste hva han hadde gjort dagen etter på.

jeg har aldri vært så sint i mitt liv. selv om jeg ikke hadde noe grunn til det. gutten på 33 år var så red der han sto at han skalv. så jeg må ha sett passe gal ut med sorte klær og sort minke og helt poselenshvit hud... he he

jeg er ikke så flink til og dumpe gutter da. jeg har en tedens til og bare behandle de jeg ikke liker så dårlig at de finner ut at det er best og stikke av i stedet. funker ikke altid like fint da, siden noen gutter faktisk liker duste jenter. men som regel så klarer jeg og riste de fra meg.,, he he onskapfulle meg.

Gjest marie-s
Skrevet

He he men det der var nå en litt stilig måte å gjøre det på da. Jeg har begynt å ta igjen på en litt annen måte nå på de som har vært sikkelig dust mot meg....alle kjedebrev jeg får i mail går rett videre til deres mail-adresse. I tilfeller det funker så har jeg en fin liste på 5-10 jeg alltid kan sende slike utrolig kjedlige kjedebrev videre til.....hi hi hi.

Skrevet

Da jeg var 16 år hadde jeg en kjæreste i 1mnd... Vi ble sammen veldig brått, og tilbragte hele den måneden sammen!! Seriøst! Var ikke fra hverandre en dag engang!

Så, etter en mnd var vi på fest, ble en liten krangel, husker ikke hva om. Men han var litt ekkel mot meg. Sa til han noe sånt som "at slik kan du ikke si til noen du er sammen med", og da svarte han "hvem har sagt at vi er sammen??"

Det hele ble bare rart, følte meg dritteit, da det var folk som hørte på oss. De trodde sikkert jeg var en sånn psychodame som gikk og innbilte meg at jeg var sammen med han eller noe...

(Bare så det er sagt: jeg VET at vi var sammen, for han sa til meg mange ganger at han elsket meg, og en gang sa han at han var så glad for at han hadde blitt sammen med meg...blablabla... vi var virkelig sammen altså!=P)

Men, det er den rareste måten jeg er blitt dumpa på, skikkelig rart... visste ikke om jeg skulle le eller gråte jeg.

Har ikke snakka med han siden...

Skrevet

Jeg var vel en 14-15 år, og trodde jeg hadde funnet mitt livs største kjærlighet. Vi var sammen i noen uker, og hadde det veldig morsomt sammen.

Så var det en kveld jeg var hos venninna mi, og pappa ringte. Da hadde kjæresten min ringt og gjort det slutt på telefonsvareren! Haha...så dette hadde pappa hørt når han kom hjem :)

Har en annen også, så jeg bare mååååå ta med ;)

Dette var rett før jeg traff pappaen til sønnen min, jeg var singel, student og levde livet :) En kveld vi var ute traff jeg en danske som jobba i byen jeg bodde. Vi ble etterhvert sammen, selv om han var 12 år eldre enn meg og hadde en sønn i Danmark.

Vi var sammen en stund, men så skulle han reise på en planlagt tur til Thailand.

Han skulle være borte i nesten 3 uker, og det var lite kontakt de ukene. Han kom hjem, et døgn forsent enn hva han hadde sagt. Vel...han var merkelig. Etter noen dager kom det frem at han hadde truffet ei thai-dame, hun var blitt gravid og nå skulle han ned å gifte seg... Hallo?? Haha...jeg må le.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...