Lindaes Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Hei Sønnen min er 5 mnd og vil fortiden bare sovne til puppen.Noe som er litt slitsomt.Kan liksom ikke være mye borte fra ham da.Noen som har noen gode råd her???Vil jo helst at han skal klare sovne av seg selv
Miss Piggy Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Sånn var det med snuppis også, til vi måtte lære han "the hard way". Jeg la han mens han var våken for at han skulle finne søvnen selv. Dette starter sikkert en egen diskusjon om det er bra eller ikke.... men det fungerte for oss. Første dagen gråt han 1 time, andre dagen 30 min og siste dagen 15 min. Og nå kan vi legge han ned i våken tilstand og han sovner etter 5 min uten gråt. Veeeldig deilig og jeg er glad for at vi hadde et par dager med litt gråt. Bedre for han og for oss. Pass på å gjør det før han blir alt for stor, de er flinkere til å tilpasse seg nå. Snuppis var nesten 5 mnd da vi gjorde det. Lykke til!
Knøttelita__ Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Vi måtte også lære snuppa det "the hard way" og det fungerte bra d.. Her gikk det to dager med tre kvarters uenighet så dag tre og fire og fem ti minutter, fem og fem. Nå små sutrer hun i 15 sekunder etter vio har forlatt rommet, så pludrer hun litt, kommer gjerne med et skrik eller to pludrer litt til og sover... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå