Livmor Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Min gutt på 9 mnd spiser hele glasset. Det har han gjort siden han endelig begynte å like de (7,5 mnd gammel).
brooklyn Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 vi gir stort sett bare middagsglass. da spiser han hele, og det har han gjort siden han var 8 mnd. Han er nå 11.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Min spiser også hele, og det har han gjort siden han var ca 6,5 mnd (utrolig hvor fort man glemmer hva som skjer selv om det er såååå stort når det skjer..). Han får også grøt x 2 pr dag..
Medium fikk guttebass Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Gutten min får middag hver dag, og han spiser ca halve glasset. Han er 5,5 mnd. )
*ulvemor* Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2006 jenta mi kan også spise et helt glass noen ganger, men da kommer det som oftest opp litt igjen. pga duppene hennes blir det bare 2,5 -.3 timer mellom lunsj og middag, så jeg vurderer å bare gi et halvt glass og kanskje litt frukt til. Var bare nyskjerrig på hvordan deres spiser, for ett helt glass er jo ganske mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå