Gå til innhold

sulten, men ingen matlyst.


Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

er det noen andre her inne som ikke klarer å spise noenting hvis de går sulten for lenge? jeg kan være så sulten at jeg er kvalm, men likevel blir jeg uvel hvis jeg bare tenker på å putte maten foran meg inn i munnen. er dette normalt???

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Har d sånn nesten hver dag nå. særlig når jeg står opp, tror det er fordi vi går uten mat hele natten.

Det som hjelper meg er å drikke litt appelsin juice. "Vekker" magen på en måte. får snart appetitten tilbake da.

(enten det. ellers så spyr jeg ;-))

Lenke til kommentar

sånn har jeg hatt det de 4 siste ukene og det er et helvete. det som hjelper meg litt er å drikke noe med sukker om natta og spise sure og salte godterier innimellom.er sykmeldt fordi jeg ikke har krefter nok til å jobbe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sånn har jeg det også... Prøver å lage meg mat, men blirr så kvalm at om det blir ferdig, går det rett i magen på katten. Er ikke plaget av svangerskapskvalme, men bare manglende matlyst. Redder meg inn litt med tørt hvetebrød og tørr, kokt spaghetti. Eneste jeg får i meg...

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...

Kjenner meg godt igjen, eg er sulten men ikke sulten...om du skjønner? Spiser litt ved å tvinge i meg en skive til dagen, får i meg 1 hardkokt egg eg da, det hjelper litt😊

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...