Gå til innhold

Vil ikke til pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn vil ikke til faren sin! Han vil kun være hjemme hos meg, og det synes både pappaen og jeg er veldig kjedelig.(aller mest for pappaen) Er det riktig å "tvinge" han til å være der? Grunnen til at han ikke vil være der er fordi det er kjedelig der sier han, men de finner jo på noe hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Datteren min vil heller ikke til pappaen sin og det er veldig trist.. Vet ikke hva som er riktig å galt på det området, om man ska tvinge dem eller ikke..??

• 5 uker senere...
Skrevet

Datteren min vile heller ikke til faren før ho var 4 år. Vi har ikke bodd sammen etter at ho ble født, så ho opplevde heller ikke noe brudd. Men frem til ho var 4 år var det gråt hver gang. Jeg sa bare at sånn er det og fortsatte å sende ho. Nå har det gått greit i 2 år, men siden vi nå bor langt unna hverandre ser ho han mye sjeldnere. Mistenker at han finner på mer nå når det er sjeldnere, og at ho dermed synes det er mer stas. Men glad det endelig går greit!

Skrevet

Alder på barner er litt relevant. Men erfarte det en tid tilbake med sønn min som da var 6 år og han sa det rett til far selv, men det var ikke uten grunn og far trenkte å høre det fra han.

Men det er frustrerende. Erfaringen hos meg er at det går bra når de kommer seg avgårde og far kommer hjem med han på kvelden hvis han ikke vil sove der og jeg syntes det er greit.

Skrevet

hei!Min datter vil heller ikke være alene med pappaen sin...!sist gang så skreik hun i to timer etter hun var kommet hjem fra han.Hun kunne ikke sove uten at hun lå og så på meg helt til hun klarte å sovne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...