Gå til innhold

Bør jeg gi han febernedsettende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sto opp med feber idag - 38,3

Har hvert på helsestasjonen for vanlig kontroll - de mente d var tenner. Siden han har hvert litt små suttret i noen dager.

Han har nå etter å ha sovet, 39,3 - og han vil bare sitte i fange å kose..leker litt, men slapp

Skal jeg se det ann, eller gi han en stikkpille?

Han er 8 mnd, og ingen tenner.

Slapp, men ellers fin....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,gjør det.Hvis han ikke er seg selv så kan du prøve med det,se hvordan formen blir etterpå:o)

Har sykt barn selv med 40 i feber,blir kvikkere når han har fått en paracet:o)

Skrevet

han sovna i fange mitt nå, så han er jo ikke særlig pigg...ikke morsomt dettte siden det er første gangen. er jo synd i han....stakkar lille vennen til mamma

Skrevet

Jeg ville nok ha gitt min en stikkpille på 39.3 ja. Du kan jo vurdere å se d an litt utover ettermiddagen. men vet jo med meg selv at det kan verke veldig i kroppen når men har feber. Men med masse kos og kanskje en stikkpille blir det nok litt bedre:)

Lykke til. Ikke moro når gulla har feber nei...

Skrevet

han er seg selv, men en slappere utgave :)

Skrevet

jeg har nok gitt en stikkpille når temp når 39, men ville nok ikke gir mer en stikkpille pr dag.

Gutten vår fikk en stikkpille her om dagen og han hadde bare 38,5 i feber. Temp gikk ned etter en stikkpille:)

Skrevet

Han fikk stikkpille, og nå er det full fart igjen. :) bra det da.

Det er nok tenner, gommene er ømme, og avføring bløt ;) Jippi!! Gullet skal ha sin første tann ;)

Skrevet

Legevakten i Oslo sier stikkpille på 39, men jeg gav på 38,5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...