Sassy. Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 - at jeg har slik ei skjønn lita jente - at jeg har samboeren min og at han holder ut med meg - at det er sol her jeg bor :-) - at den nye vogna til snuppa snart kommer - at jeg har tøffe solbriller (he he,satt akkurat å såg på de)
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 - er glad for at jeg har familien min. To skjønne gutter og verdens beste samboer - er glad for at det er sommer - er glad for at jeg skal på kino i kveld (pirates of carebian2) - er glad for at jeg har kjøpt nye regnklær til størstegutten min - er glad for at jeg og familien min er friskt, og har et trykkt og stabilt hjem:)
blomst25 Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 - er glad for at jeg har en super samboer som lager middag til meg i dag, etterfulgt av jordbær og krem til dessert! - er glad for at jeg hadde en bra dag på jobben med salg, og jeg var den eneste! - er glad for at det er knallvær ute i dag og samboeren min bemerket at jeg så brunere ut! - er glad for at jeg fant katten min i dag tidlig, sovende ute i oppgangen til naboen. - er glad for at jeg lever!
blåbæret Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 - at jeg har to flotte gutter - at mannen min skal ha en fridag i morgen - at det er sommer - at jeg ikke har spist sjokolade i dag (så langt....) - at livet føles bra å leve!
PrinsesseSjefen Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 - at jeg har verdens beste jenter (hehehe) - at foreldrene mine er her og passer ungene når jeg nå jobber og barnehage/SFO er stengt - at det er bare litt over en uke til mannen min kommer hjem (vært borte 2 mnd-sjømann) - at vi har hatt så fin sommer hittil - at vi skal på stølen til tanta mi i morgen
trillemamma Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Jeg er glad for at: -Jeg og lillegutt har flyttet -Vi har ferie -Vi faktisk har ferievær -Vi skal til dyreparken -Vi skal få småpuser
Gjest vinterbrud Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 - jeg er glad jeg har slik ei skjønn lita datter - at det er sol og varmt - at det er jazzfestival - at kroppen ikke verker for mye - at lille jenta sover trygt i senga si,sammen med brum og vovv.
Ville Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 - At jeg ikke har røkt på 16 timer - At det ikke pessregner akkurat nåh! - At jeg har bestemt middag allerede - At jeg kan legge meg tidligi kveld, siden jeg er så trøtt - At jeg har muligheten til å få en rolig start på jobben etter ferien
Mamma-2 Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Måtte bare gratulerer deg med 16 røykfri timer. Stå på! )
Mamma-2 Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 -at barna mine kommer hjem om 2 dager (vært borte i en mnd, sukk) -at det er sommer og sol -at jeg har nye kule sko -at vi skal reise bort til helgen -at min kjære elsker meg
Sassy. Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2006 Oppdatering for i dag ;-) I dag er jeg glad for : -at jeg har fått solt meg -at vesla ligger å prater med seg selv og er like blid som sola :-) -at sambo kommer hjem tidlig fra jobb ikveld (jobber 13 timers skift) -at jeg ikke stresser med hverken husvask eller middag :-D -at jeg har bestilt fotografering til vesla :-)
Ville Skrevet 27. juli 2006 #12 Skrevet 27. juli 2006 - At det er opphold nok til å klippe plenen idag - At jeg har kjøpt trampoline - At vi har fått en lengre natts søvn i natt - At jeg har fått gjort mye på jobben - At jeg har hele ettermiddagen til å tulle med ungene mine i hagen )
Ville Skrevet 27. juli 2006 #13 Skrevet 27. juli 2006 Tusen takk, jeg var veldig flink i går ;o) I dag har jeg sprukket, men er begynt på ny nedtelling.
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #14 Skrevet 29. juli 2006 -Jeg er glad for at sønnen min er så harmonisk og utrolig vakker -for at jeg og sønnen min klarer oss strålende alene,og har gjort det helt siden jeg var 6mnd på vei. -jeg er glad jeg sluttet å røyke for snart 17 mnd siden og elsker å være ikke-røyker. -at min nye mobil kom i dag, den andre sluttet å virke etter en tur på festival i sommer. -at lille ampegutt har lært seg å krabbe slik at han føler seg stolt hver dag, bare på grunn av seg selv. takk for denne tråden, oppmuntrende !
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #15 Skrevet 30. juli 2006 - at akkurat jeg får være mamman til gutten min og kona til mannen min. - at vi fortsatt har en uke ferie til før vi skal på jobb. - at kontoen ikke var så tom som jeg trodde. - at vi skal bruke hele morgendagen med gode venner. - at vi la liten venn så sent i dag at han sover lenge i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå