Gå til innhold

5 ting vi er glad for i dag :


Anbefalte innlegg

Skrevet

- at jeg har slik ei skjønn lita jente

- at jeg har samboeren min og at han holder ut med meg

- at det er sol her jeg bor :-)

- at den nye vogna til snuppa snart kommer

- at jeg har tøffe solbriller (he he,satt akkurat å såg på de)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- er glad for at jeg har familien min. To skjønne gutter og verdens beste samboer

- er glad for at det er sommer

- er glad for at jeg skal på kino i kveld (pirates of carebian2)

- er glad for at jeg har kjøpt nye regnklær til størstegutten min

- er glad for at jeg og familien min er friskt, og har et trykkt og stabilt hjem:)

Skrevet

- er glad for at jeg har en super samboer som lager middag til meg i dag, etterfulgt av jordbær og krem til dessert!

- er glad for at jeg hadde en bra dag på jobben med salg, og jeg var den eneste!

- er glad for at det er knallvær ute i dag og samboeren min bemerket at jeg så brunere ut!

- er glad for at jeg fant katten min i dag tidlig, sovende ute i oppgangen til naboen.

- er glad for at jeg lever!

Skrevet

- at jeg har to flotte gutter

- at mannen min skal ha en fridag i morgen

- at det er sommer

- at jeg ikke har spist sjokolade i dag (så langt....)

- at livet føles bra å leve!

Skrevet

- at jeg har verdens beste jenter (hehehe)

- at foreldrene mine er her og passer ungene når jeg nå jobber og barnehage/SFO er stengt

- at det er bare litt over en uke til mannen min kommer hjem (vært borte 2 mnd-sjømann)

- at vi har hatt så fin sommer hittil

- at vi skal på stølen til tanta mi i morgen

Skrevet

Jeg er glad for at:

-Jeg og lillegutt har flyttet

-Vi har ferie

-Vi faktisk har ferievær

-Vi skal til dyreparken

-Vi skal få småpuser

Gjest vinterbrud
Skrevet

- jeg er glad jeg har slik ei skjønn lita datter

- at det er sol og varmt

- at det er jazzfestival

- at kroppen ikke verker for mye

- at lille jenta sover trygt i senga si,sammen med brum og vovv.

Skrevet

- At jeg ikke har røkt på 16 timer

- At det ikke pessregner akkurat nåh!

- At jeg har bestemt middag allerede

- At jeg kan legge meg tidligi kveld, siden jeg er så trøtt

- At jeg har muligheten til å få en rolig start på jobben etter ferien

 

 

Skrevet

Måtte bare gratulerer deg med 16 røykfri timer. Stå på! :o)

Skrevet

-at barna mine kommer hjem om 2 dager (vært borte i en mnd, sukk)

-at det er sommer og sol

-at jeg har nye kule sko

-at vi skal reise bort til helgen

-at min kjære elsker meg

Skrevet

Oppdatering for i dag ;-)

 

I dag er jeg glad for :

 

-at jeg har fått solt meg

-at vesla ligger å prater med seg selv og er like blid som sola :-)

-at sambo kommer hjem tidlig fra jobb ikveld (jobber 13 timers skift)

-at jeg ikke stresser med hverken husvask eller middag :-D

-at jeg har bestilt fotografering til vesla :-)

Skrevet

- At det er opphold nok til å klippe plenen idag

- At jeg har kjøpt trampoline

- At vi har fått en lengre natts søvn i natt

- At jeg har fått gjort mye på jobben

- At jeg har hele ettermiddagen til å tulle med ungene mine i hagen :o)

Skrevet

Tusen takk, jeg var veldig flink i går ;o) I dag har jeg sprukket, men er begynt på ny nedtelling.

Skrevet

-Jeg er glad for at sønnen min er så harmonisk og utrolig vakker

-for at jeg og sønnen min klarer oss strålende alene,og har gjort det helt siden jeg var 6mnd på vei.

-jeg er glad jeg sluttet å røyke for snart 17 mnd siden og elsker å være ikke-røyker.

-at min nye mobil kom i dag, den andre sluttet å virke etter en tur på festival i sommer.

-at lille ampegutt har lært seg å krabbe slik at han føler seg stolt hver dag, bare på grunn av seg selv.

 

takk for denne tråden, oppmuntrende !

Skrevet

- at akkurat jeg får være mamman til gutten min og kona til mannen min.

- at vi fortsatt har en uke ferie til før vi skal på jobb.

- at kontoen ikke var så tom som jeg trodde.

- at vi skal bruke hele morgendagen med gode venner.

- at vi la liten venn så sent i dag at han sover lenge i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...