_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Har lagt inn en bestilling på glitterskrift, lenge til den er ferdig? Er ikke meningen og mase hihi Klemz
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 hehe... ja, jeg har sett den. men problemet er at (jeg tror i hvertfall) serveren til den ene nettsiden jeg bruker for å lage skriften (banner generator) er nede. jeg kommer ikke inn på den! prøver flere ganger om dagen. men jeg lover deg at med en gang jeg kommer inn der, så lager jeg skriften til deg:)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2006 hehe ok, si ifra når den er i orden og skrifta er ferdig da=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå