Gå til innhold

Hva er dette med avsløring av nick?


Dennis og mamma`n

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har lest de fleste innleggene her nå, men blir ikke helt klok på hva som skal skje egentlig. Er det slik at viss jeg velger å bytte nick, så vil både det nye og det gamle komme opp på eventuelle innlegg?

Jeg har jo byttet nick en gang, hadde et nick på

Barn i magen og byttet til et annet når gogutten kom til verden å jeg gikk inn på Din Baby, men det er vel ikke tilbakevirkende, så det kommer vel ikke opp to på meg da, eller? ikke at det har noe å si altså, men har jeg forstått det rett da.

Det er jo greit å kunne skrive under med anonym en gang iblant, å når en har den muligheten så jeg skjønner egentlig ikke vitsen i å bytte nick hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Det vil bli slik som det er på www.barnetmitt.com i dag.

 

Dvs.: i forumene vil det alltid stå det nick'et du har når du poster meldingen, men det vil alltid linke til den samme profilen (som er bestemt av ID'en på kontoen din og ikke nick'et).

 

Dette får IKKE tilbakevendende kraft... i eldre forummeldinger vil ikke nick'et linke til noen profil i det hele tatt.

 

Alle nick'ene du har hatt vil ikke listes opp noe sted, men hvis en skifter nick og poster meldinger etter at dette er satt igang, så vil en avsløre at samme person står bak siden en kan se at det er samme profil (ID).

 

Håper det ble litt klarere nå :-)

 

Mvh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki!

takk for oppklaringen!

har vært inne på barnetmitt.com å kikket nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...