Gå til innhold

Termin i dag, men ikke et lite tegn en gang :(

mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Sitter her og er litt fortvila, har altså termin i dag, men ikke et eneste tegn. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller, men jeg sitter her å kjenner da:) Har hatt sex nesten hver kveld i det siste, men nei da! I dag skal jeg spise grøt med masse kanel på, og jeg vurderer å kjøpe disse bringebærkapslene. Har vasket hus annen hver dag, og gått turer ( springer i nedoverbakke) Hva annet kan jeg gjøre? Er nesten litt irritert på mamma også for hun har sagt hele tiden at jeg kommer til å føde før tiden, for det har hun gjort hver gang, og at jeg sikkert kommer til å få det på samme ..bla,bla

Men nå skal jeg ikke klage mere, ser at det er mange som går over tiden, hadde bare et lite behov for å få ut litt frustrasjon. Har jo så lyst til å bli mamma nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også termin i dag!:) Fikk falske forhåpninger om at noe var i gang i natt, da jeg våknet med kjempevondt i magen, men det gav seg etter en halv time...:( irriterende at det ikke kan skje noe snart!! Men nå skal jeg på apoteket og kjøpe colocynthis., en homeopat medisin som skal ha samme virkninng som modningsakupunktur.. Begynner å bli ganske desperat nå:)

De bringebærkapslene har jeg hørt at man helst skal begynne med 6 uker før termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...