mummiboy 21.07.06 Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei folkens! Sitter her og er litt fortvila, har altså termin i dag, men ikke et eneste tegn. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller, men jeg sitter her å kjenner da:) Har hatt sex nesten hver kveld i det siste, men nei da! I dag skal jeg spise grøt med masse kanel på, og jeg vurderer å kjøpe disse bringebærkapslene. Har vasket hus annen hver dag, og gått turer ( springer i nedoverbakke) Hva annet kan jeg gjøre? Er nesten litt irritert på mamma også for hun har sagt hele tiden at jeg kommer til å føde før tiden, for det har hun gjort hver gang, og at jeg sikkert kommer til å få det på samme ..bla,bla Men nå skal jeg ikke klage mere, ser at det er mange som går over tiden, hadde bare et lite behov for å få ut litt frustrasjon. Har jo så lyst til å bli mamma nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Jeg har også termin i dag! Fikk falske forhåpninger om at noe var i gang i natt, da jeg våknet med kjempevondt i magen, men det gav seg etter en halv time... irriterende at det ikke kan skje noe snart!! Men nå skal jeg på apoteket og kjøpe colocynthis., en homeopat medisin som skal ha samme virkninng som modningsakupunktur.. Begynner å bli ganske desperat nå De bringebærkapslene har jeg hørt at man helst skal begynne med 6 uker før termin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå