Mammaen til Victoria Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 jeg har ikke noe problem med å la min far eller min mor(de er skilt) å passe datteren vår8snart 2 år) men når moren til samboeren skal ha henne er jeg skikkelig stressa. hun er en del eldra, da samboern min er en attpåkladd, men alikevel, jeg ville aldri ha latt henne sove over der i frykt for at noe skal skje... Noen som har noen gode råd til meg?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Du sier ingenting om hvorfor dette er et problem? Er det alderen hennes?
Mammaen til Victoria Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2006 nei det er vel ikke alderen hennes, det går mer på at de gangene hun har hatt henne har hun ikke skiftet bleie på henne for di hun ikke visste om datteren min godtok det, og den skjønner ikke jeg, alle unger vil vel ha en ny og ren bleie? dessuten gjør hun ingen ting med henne, lar hun bare gå der alene, leker ikke med henne engang
alvefrøken Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 ah.....da skjønner jeg godt at du ikke vil la dem passe henne
sunnychild Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 .. jeg ville ikke latt henne hatt gullet mitt. Jeg føler bare at jeg følger instinket mitt når det gjelder barnevakt..men selvsagt kan jeg ta feil av hvem som er bra og hvem som er ikke bra. Her hos oss er jeg litt irritert på mannen min fordi han ikke vil la en venninne av meg passe ungen vår. Jeg syns hun er grei og hun har et barn som er like gammelt- men han sier at han ikke liker henne og jeg må jeg respektere at han ikke har lyst til at hun skal passe barnet vårt. Jeg har gitt meg men syns det er litt dumt ( kunne trengt litt avlastning nemlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå