//melle Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Hei, Flytter til Nottingham i midten av august med mann og datter på tre. Noen i området som evt. er interessert i kontakt?
Tally Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Vi bor i Huntingdon, har ei datter på nesten to. Vet om ei i Nottinghamområdet, men har ikke vært hos henne enda. Hva skal du gjøre, skal du være hjemme eller skal du ut i arbeid?
alltid anonym Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Hei. Jeg bor i Nottingham med samboer og to barn. Ønsker gjerne kontakt!
//melle Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 Hei, Håper dere sjekker sidene igjen, jeg har vært borte fra internett en stund ifm. flyttingen. Er hjemmeværende nå og skal jobbe halv tid fra 1/11. Jeg kan nås på [email protected].
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå