Gå til innhold

Har rier nå, men....


Gjest

Anbefalte innlegg

Har nå endelig fått rier, de kommer mest i magen slik som sist. Men, tør ikke helt glede meg enda, fordi har opplevd det to ganger før nå hvor det har gått over og vi har blitt sendt hjem igjen.

Får ikke sove heller, håper så innmari at det er fødselen som er i gang, er så spent, men er så redd for å bli skuffa igjen.

Kommer med 6-20 min mellomrom, så håper de blir sterkere og oftere snart slik at jeg kan vekke gubben og vi kan ringe barnevakta som er en time unna.

Men, sannsynligvis er jeg her i morgen igjen utpå dagen og kjeder meg...sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Får håpe at det ikke er falsk alarm denne gangen da. Så spennende! Lykke til, håper å ikke se deg her inne i dag, men om du ennå er her må du holde oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda her, har gått masse tur i dag. Kommer fortsatt uregelmessig, alt fra 4 min til 60 min mellom nå. Men, begynner iallfall å gjøre litt vondere..Håper virkelig det er noe på gang, at jeg kanskje føder i natt, men har min tvil. Skal dra på stranda og bade nå, har hørt at det hjelper å svømme. Så får prøve i håp om at det tar seg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Hvordan går det med deg??

Har det skjedd noe forandringer???

Har riene kommet litt mer regelmessig????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde. Svarer deg her jeg. Måtte bare nå som du er igang. Så spennende.

 

Håper det kommer nå , slik at du slipper å gå slik som du gjør nå med alle vondtene.

 

Du må ha masse lykke til og nyt fødselssmertene de er verdt det. Og ha et flott barselopphold. Stor klem fra meg. Litt småmisunnelig på det, høres sprødt ut men det var så deilig nå med fødselen til Marita. Kunne tenkt meg det igjen, men hun var nok siste for oss.

 

klem i vei Hilde!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda rier, uregelmessig, så går bare hjemme og venter. Håper det tar seg opp i løpet av natta, hjalp ikke med noe bad iallfall. Er vonde, men ikke kjempe vonde enda, så virker som det enda kan ta en stund. Regner vel egentlig med at de går over med min flaks, argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...