Gå til innhold

orgasme som kjennes ut som å drite eller føde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde en rar opplevelse med meg selv i dag. Har nettopp oppdaget orgasme ved hjelp av dusjen. Og har prøvd det et par ganger. I dag kjentes det ut som jeg virkelig måtte presse - VELDIG. som om jeg skulle bæsje eller nesten føde. Lurer vel egentlig på om andre har det sånn under orgasme, enten ved onani eller samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har det ikke sånn.

Men jeg har det sånn at det liksom er en slags nerve-forbindelse mellom de erogene områdene i skjeden og endetarmsåpningen. Sånn at når typens p. kommer inn i skjeden, kjennes det samtidig ut som om noen tar borti rumpa mi. Lenge irriterte jeg meg over at han alltid skulle legge fingeren borti rumpa mens vi holdt på, men så skjønte jeg at han ikke gjorde det, men det bare kjentes der også når han var borti skjeden.

 

I tillegg syntes jeg det å føde/presse føltes omtrent akkurat som å skulle på do, og jeg var i helt sikker på at det skulle komme bæsj da jeg fødte, selv om det ikke gjorde det. Det var bare det at jeg kjente babyen også i endetarmen, selv om det jo ikke var der den kom ut.

 

Så vi er kanskje noen som har en slags nerve-forbindelse mellom rumpa og skjeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner det slik av og til. Tror ikke jeg må på do, men følelsen kan minne litt om det, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...