Gå til innhold

DRØMMEVOGNA.............Jeg har funnet den jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har lest opp og ned og i mente om triller og traller, og tre og fire hjul, om stabilitet, og lunhet, om rygglengde, og fotbrett.

Ja man blir jo riktig ør i hodet, og en smule tullerusk.......

Men drømmevogna mi, for det kommende året er.............................................*TROMMEVIRVEL*

TEUTONIA SPIRIT S3....jabbadabbadooooo......

Why??

Jo, rett og slett forde at:

-Den er nydelig å trille.

-Den er pen å se på, har beholdt litt klassisk sportsvognstil, selv om det er en moderne 3-hjuling.

-Den har håndbrems, noe som er uvurderlig i alle bakkene i steinrøysa her.

-Den har bevegelig og låsbart fremhjul.

-Fotbrettet kan heves og senkes.

-Setetrekket er vendbart, og med en farge på ene siden og annen på andre siden, så man kan variere.

-Kalesja går godt ned på sidene, noe som gjør den lun og go på kalde vinterdager for en som er 1 år i desember.

-Sittedelen er vendbar, så jeg kan selv velge om minsten skal sitte fra eller mot meg.

-Den har full liggestilling.

-Den er utrolig stabil.

-Innermålene i sittedelen er store og gode, så det er ikke noe problem å ha god plass til tjukk vinterpose og ettåringen oppi der.

-5-pungtsele, som har hele 3 innstillinger.

-Bob`en passer perfekt.

-Den har kjempefin støtdemping, men er ingen "gjyngestol".

-Den har ett lekkert regntrekk, med tøff skjerm.

-Den er lett å legge sammen, og få inn i bilen.

-Har jeg nevnt at den er nydelig?

Det eneste negative:

-Lita handlekorg under, og litt kjeitete å komme til den, men det skal jeg nok overleve.

Så, herved annbefales Teutonia Spirit S3 på det varmeste for alle med barn under 2 år.

Barn over 2 bør kanskje se på en tfk joggster, da denne er betydelig mer komfertable for større bare, forde den er større i sittedelen.

Så, jenter.løp og kjøp.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA jeg kom også fram til at det var drømme vogna mi:) Kjøpte den for en stund siden, og er kjempe fornøyd:) Suuper vogn:)

Skrevet

Hadde du ikke skrevet Teutonia,ville jeg tro det var QUINNY du snakket om!!!!

Eneste forskjell er at man ikke kan snu trekket,men Quinny tar igjen det på at den faktisk ser DRIT KUL UT OG DET GJØR IKKE TEUTONIA!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe, fikk S3-vogna mi denne uka jeg:) Kjempefornøyd jeg også. Enig med deg i den lille handlekurven som er vanskelig å komme til. Syns kanskje også at støtdempinga kunne vært litt bedre, men det er nå meg:) Strålende fornøyd er jeg ihvertfall!

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig:-)

Byttet ut min Emmaljuna med en Spirit s3 og er utolig fornøyd!!!

Lett å god å trille og kjempestilig å se på.

Kjøpte min i rød, hvilken farge har du?

Skrevet

Ventet med TFK Joggster Twist nå jeg! Helt super den også og bagen er kjempestor, mye større enn dreamybagen til Quinny. I tillegg er Quinny så bred fra hjul til hjul at den ikke kommer gjennom visse dører og porter. Var på butikken med ei venninne og hun kom ikke gjennom mellom kassene, men det gjør jeg med TFK-en. Teutonia synes jeg ikke om fordi den er så lav i sittedelen. Minuset med TFK er at sittedelen ikke er vendbar, men vet ikke om det har noe å si for jenta vår.

Skrevet

jeg liker quinny bedre ser jeg=) synes den faktisk er finere jeg, selv om det er bredere=)

Skrevet

Jo, Quinny ser tøff ut.

MEN:

-Den er mer ustabil

-Den er mange cm smalere i sittedelen

-Den er mange cm bredere mellom bakhjula.

-Kalesja er IKKE så lun.

Når vi snakker om en vogn som en unge som er årsgammel til jul, da duger nok ikke quinny.

Så da blir det Teutonia spirit S3......

Og så kjøper jeg en tfk joggster tvist eller easy walker eller oth til neste sommer

Skrevet

Er såååå enig!! Det er en suuuper vogn. Er kjempe glad for at jeg kjøpte den. Kjøpte den for en uke siden og gleder meg til hver gang jeg skal ut å trille =)=)

Skrevet

Hei alle dere som har kjøpt både quinny og Teutonia spirit S3. Hvor mye batalte dere for den og hvor kjøpte dere den??? Har så veldig lyst på en ny vogn, men vil helst ikke bruke mer enn nødvendig;) Takk!!!

Skrevet

Jeg kjøpte teutonia S3 på barnas beste i Trondheim. Betalte 4599 for den:)

Skrevet

Jeg kjøpte min Teutonia fra Biteringen. Betalte 5200,- for den (med vindtrekk og regntrekk).

Hvis du bestiller den fra utlandet kan du nok spare litt penger (1000,- +/-), men leveringstida kan være lang. Kan jo være det i Norge også da, hvis den må bestilles fra fabrikk. Jeg hadde ikke tid til å vente, så jeg bestilte i Norge:) Den jeg ville ha var på lager og kom til meg på tre dager:)

Skrevet

Okei! Synes dette er litt dyrt, jeg... Etter min lommebok i alle fall... Skulle gjerne hatt den, men... Du som betalte 4500, var det med vindtrekk og regntrekk?? Hvor lenge regner dere med å bruke den?

Skrevet

Jeg betalte 5800 kr for den i sverige med stellebag, mykbag til å ha i vogna og regntrekk.. på babyproffsen på nordby..

Skrevet

Jeg SKJEKKET prisen i butikken her, og de skulle ha 6500 for den....Kampanjepris, for en totalpakke bestående av;

Vogna, regntrekk, myggnett, og stormtrekk..........

Quinny er myyyyye billig3ere.

Men du får det du betaler for da!!

JEg importerer den sel fra tyskland, og får:

Vogna, håndbremse, stelleveske, tegntrekk, myggnett, og stormpose, for 5000, inkludert norsk moms......

Skrevet

Nei! Drømmevogna er jo TFK Pro 3. No doubt ;o)

Skrevet

Tfk for barn over 1,5 år.....da er jeg enig!!

Skrevet

Ehhh... HVOR har du dine fakta fra?? Jeg har aldri hørt om noen med quinny-vogn som har tippet!! -Er jo bred mellom bakhjulene FORDI den skal være stødig og solid da vettu..

-Jeg har med hensikt prøvd å tippe den for å se hvor mye den tåler, men det går ikke uten videre. Da må du bruke rå makt!

Oh hvor mange cm er det snakk om egentlig? -Du som tydeligvis har så veldig greie på ting?

Kalesja på sportsvogndelen kunne vel ikke vært lunere?? Når min snupp sitter i den, går kalesja faktisk nedover igjen foran om jeg vil, og det er kjekt nå som solskjerming. Man kan ta av en del på kalesjen for å gjøre den mindre. Sitter en glidelås over, men hva er vitsen?

Enig i at den kunne vært lunere på Dreami-bagen, men det har overhodet ikke vært noe problem her i gården!

Dessuten vil jeg gjerne si at Dreami'en er lun i seg selv. Snuppa mi elsker å sove i den på dagtid, selv om den ikke står på understellet lengre. Hun har ikke vokst ut av den, hverken i bredden eller lengden, men har måttet ta i bruk sportsvogndelen som følge av at hun vil sitte HELE tida.....

Vi kjenner et par unger på 11 og 16 mndr, og de får god plass i sportsvogndelen.. Så dere som ikke har erfaring med dårlig plass i den selv -la vær å komme med masse "synsing" før dere har prøvd! Det er jo en grunn til at vogna har kommet ut som best i test for 3-hjulinger, og at det er den som blir anbefalt i butikkene.. Ble det ihvertfall dengang jeg var på vogn-utkikk for ca. 1 år siden.

Skrevet

Nope, fra nyfødt! Pro'e er genial. Kan vendes begge veier og er LUN i kalesjen. Twist fra 1,5 år :o)

Skrevet

Enig med siste anonyme hef.

Jeg har valgt en spirit s3, men vlget sto mellom den og pro, de var like gode lissom, ble til slutt elle melle.

Men neste sommer, da skal jeg ha tvwisten!! For da er ungen 1.5 år!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...