Gå til innhold

Frutti fra Nestle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De her 4pk med sånn moset frukt, jentami elsker det. Får litt på grøten og så spiser hun resten.

I snitt 2 sånne beger pr dag.

For mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er snuppa da? Jenta mi spiste også en periode 2 slike pr dag, men nå utforsker vi mer med eplebiter, appelsinbiter og mye annet =)

Skrevet

Jeg syns ikke det er for mye. Gutten min elsker også fruktmos og spiser mye. Han er 5,5 mnd. :o)

Skrevet

Samme her, 2 om dagen gjør tydeligvis godt for ganen... skulle tro det var noe avhengihetsskapende i de begrene;) Poden her sier mmmmmmm når han får Frutti, og ÆÆÆÆÆÆ når middagen kommer på skjea.

Skrevet

Heisann.

Jeg fikk beskjed av HS at ett sånn beger er for stort til en baby på 6 mnd, det blir for mye fiber i løpet av dagen, og magen fungerer for godt..At maten da stort sett går rett gjennom og ikke næringsstoffene nås å tas opp i kroppen. ??????

Men nå sier de jo mye forskjellig da, men det var som sagt det mi HS sa. Hun mente at ved 6 mnd alder var i overkant av et halvt beger nok, så kunne man gradvis øke det derfra.

Skrevet

Min er 7 mnd, og er plaget med hard mage...til tross for 2 slike og masse malt i melka!!

Skrevet

min er 4mnd og spiser et halvt stort beger i frukt pure.....magen hans tåler det fint

Skrevet

Mi er 6 mnd, og spiser også to slike plastbeger for dag.

Og hun har også heller hard mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...