Gå til innhold

Jeg tenker på dere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På alle dere sterke mødre og fedre som har mistet et barn. Jeg er ikke blant dere, jeg er så heldig at mitt barn lever. I kveld sover det søtt, og jeg er takknemlig for at jeg snart kan legge meg ved siden av min levende engel, stryke over håret og kysse pannen før jeg selv sovner. Jeg vet jeg er heldig. Jeg tenker på dere som har mistet og jeg håper dere finner styrke til å gå videre. Jeg ber om at jeg aldri blir et "medlem" av akkurat denne gruppen.

 

Medmenneskelig hilsen fra en mor som nyter hvert dyrebare minutt med sitt aller kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk tror det er viktig [ stoppe opp og se hvor heldige man er i ;yeblikket.

er desverre medlem her, men har ei sprell levende tulle pa 2,5 som jeg takker for hver eneste dag....

 

Jeg er veldig heldig selv om jeg desverre er medlem her....og det er jeg glad for at jeg klarer [ se selv om verden er utrolig urettferdig emd oss innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er hardt...

Jeg er heldigvis ikke medlem, mitt lille "troll" ligger og sover. Hun ble tatt med hastesnitt fordi hun satt fast og alt gikk bra, men etterpå fikk jeg høre om et par som ikke fikk hastesnitt i samme situasjon og som måtte vente i to døgn på at sønnen skulle dø av full organsvikt.....

 

Mitt hjerte går ut til dere som har mistet barn, og jeg ber om at færrest mulig skal måtte oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke et "medlem" av denne gruppen, men jeg har vært på en nettside som heter englesiden, uff det var tøft...Mine tanker går til dere som har mistet det aller kjæreste dere har...jeg fikk en sønn for snart 6 uker siden, jeg er så takknemelig for å få ha han hos meg.

 

med vennlig hilsen meg og lille Marcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...