Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 er det bare jeg som tenker på det hele tiden? Føler jeg har gått over til den andre siden uten å ha hatt det engang. Har hatt det engang i fylla, men det teller ikke for meg engang. Husker jo ikke en dritt. jeg har så lyst til å kose med ei jente. Bare for sexen sin skyld. Ikke noe annet. Rett og slett god jentesex og bye bye etterpå. ikke noe mere etterpå liksom. Herregud, dette ble jo reine kontakt annonsen. Men er det noen som skjønner meg??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har det på akkurat samme måte..Har også bare så utrolig lyst å ha sex med ei jente og ikke noe mer etterpå.Jeg har aldri hatt det,men drømmer om å møte ei og prøve det med.Syns det ser så deilig ut.. Det perfekte hadde jo vært og hatt ei venninne bare til dette!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Ja slik tenker jeg også. Dag drømme om det ganske ofte. Har i den siste tiden begyndt og tenke på hvordan jeg skal kunne gjennomføre det i praksis. Jeg ønsker ikke og ha dette som bare en fantasi. Og jeg hvet nøyaktig hva jeg skulle ha gjort med henne og omvendt. Men jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg skal få dette til.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Ja kunne tenkt meg det jeg og. Bergen her også.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Jeg også.... Har vurdert å gjøre det, men hvordan få det til uten at kjæresten min finner det ut.... Vil jo ikke miste han. Vi har snakket om det å ha sex med flere, trekant å sånn. Han vil ikke dele meg med noen.. Det er ok det. vil ikke dele han med noen heller, ikke med en jente iallefall. Men jeg vil ha jentesex.....Sogn å fjord
Monajenten Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Mener ikke å være frekk, men du sier at du må få det til uten at kjæresten din finner det ut, fordi du vil ikke miste ham. Han sier han ikke vil dele deg med noen. Greit at dette er noe du har lyst til, men du er like mye utro om du har sex med en jente eller en gutt. Om kjæresten min hadde hatt sex med en gutt hadde jeg sett på det som utroskap, og blir utrolig såret.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 JO da jeg forstår godt hva du mener..... Klart det hadde vert utroskap.... Jeg har lyst til det uansett...MEN det er ikke dermed sagt jeg har tenkt å gjøre det. Jeg bare tenker på hva som må til for å få et sånt ønske oppfylt. En får da se om det er verdt det.. Forr og imot... Men jeg er nok redd det blir med tanken..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #11 Skrevet 13. august 2006 Da skulle vi jo ha prøvd og møtt hverandre, hva sier du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå