mamma til en gutt Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Gleder meg masse og er samtidig utrolig spent. Har leid et lokale som ligger i Arna, rett utenfor Bergen by. Vi åpner rett etter ferien regner vi med. Har pusset opp masse. og fått inn en del selskaps og brudekjoler allerde. og det er faktisk kjempe fine. Så jeg håper virkelig dette går bra. Alltid hatt lyst å drive for meg selv Tar gjerne i mot navneforslag til butikken
Dubbe Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Oj, så spennende da! Det kommer til å gå så bra!! Hva med :"The one" Er kult navn på en brudesalong syntes jeg!
mamma til en gutt Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2006 Oi, det var jammen ikke et dumt navn nei Takk for forslag!!!
Happy H Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 E d sant???? Så kult! Men då mååååå du bare ta inn Benjamin Roberts kjoler!!!! D e en drøm!!!ingen andre i Bergen som har de:( Der har eg funnet drømmekjolen og ska gifte meg neste sommer.. Kanskje eg komme til deg dersom du får inn de..hihi Masse lykke til med åpningen, blir kjempe spennende.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Så bra! Kan aldri få nok brudekjolebutikker! Navneforslaget mitt er say yes, med kul logo som f.eks saYes.
mamma til en gutt Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2006 Flink du er.. jeg er ikke helt sikker på om vi kommer til å ta inn de kjolene. for vi har egentlig ikke merkekjoler ennå. derfor vi kan selge dem veldig billig. og de er veldig flotte og veldig god kvalitet. så er bare å ta turen innom og se om du finner en du liker. har også alt tilbehør. men foreløpig ikke undertøy
Happy H Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 oki..kor får du inn kjoler fra da? Noe i samme stil som benjamin roberts ? Hehe, e ikkje lett når eg virkelig har forelska meg i de, ingen andre som måla seg då.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. juli 2006 #8 Skrevet 17. juli 2006 hvor i Arna ligger det? skal gifte meg neste sommer og er på utkikk etter ikke altfor dyre kjoler.... leier dere ut og?med tanke på klær til brudesvenner og brudepiker.....
mamma til en gutt Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2006 Hei. Ligger i ytre arna. Like ved arna industrihus. Over arnabua. Foreløpig leier vi ikke ut. Da prisene for en kjole hos oss er det man betaler for å leie hos andre. Vi importerer kjolene fra Usa og Kina. De er flotte og kvaliteten like god som hos merkekjoler. Er bare å ta en tur. send meg gjerne en mail: [email protected]
Engellen Skrevet 18. juli 2006 #10 Skrevet 18. juli 2006 Du er ikke tilfeldigvis på utkikk etter flere kjoler til å ha i salongen din også vel? Jeg har endel hengende her hjemme hos meg ser du. Kjøpte dem etter konkursbo fra USA.
ToPrinsesser<3 Skrevet 18. juli 2006 #11 Skrevet 18. juli 2006 Så flott; skal ta turen innom; bor ikke så langt unna Arna. Skal i bryllup i september og trenger en fin kjole, så selskapskjoler burde være noe for meg tenker jeg. Hva med "Den Ene"? "Afrodite", etter kjærlighetsgudinnen? "Bello" - vakker på spansk Uansett lykke til; har notert mailadr, og tar kontakt etter ferien.
mamma til en gutt Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2006 Ja, kanskje det kunne vært av interesse. send meg gjerne en mail og fortell hva du har osv.
mamma til en gutt Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2006 Ser frem til å høre fra deg. Hjertelig velkommen
Dubbe Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Jo, bare hyggelig, syntes d var litt fengende navn Ønsker deg masse lykke til!!! forresten, har du fått opp noen web-side enda?
mamma til en gutt Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2006 Tusen takk skal du ha Nei, har dessverre ikke fått nettside ennå. men det kommer forhåpentligvis
Hanne-mor Skrevet 24. juli 2006 #16 Skrevet 24. juli 2006 Hei, og gratulerer så masse med åpning av ny butikk, veldig spennande Håpa alt går bra for deg! Eg har en nydelig brudekjole med tilbehør til salgs, skal gifte meg i den 5. august, men etter det er den for salg Lurte på om du var interessert i å kjøpe den, har slør, tiara, underskjørt og sjal tilhørende kjolen. Ring meg gjerne på 97 61 80 33
mamma til en gutt Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #18 Skrevet 30. juli 2006 Da har vi satt en åpningsdato. det blir 12 august. fra 11-20.00 det blir 30% avslag på ALT. og dere er alle hjertelig velkommen
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #20 Skrevet 1. august 2006 Dinforevig? Evig din? Hvorfor må man ha et engelsk navn foresten?
mamma til en gutt Skrevet 1. august 2006 Forfatter #21 Skrevet 1. august 2006 Jeg tror vi kommer til å gå for: PrimaDonna Hva syntes dere? Håper mange kommer på grand opening.. alle som kjøper kjole blir med i trekningen om en valgfri selskapskjole
babysoon? Skrevet 1. august 2006 #22 Skrevet 1. august 2006 Happy H Belle Amie brudesalong på Sotra litt utenfor Bergen Sentrum. (Hjelteryggen) har BENJAMIN ROBERTS kjoler :) Der har de for øvring maaaange nydelige kjoler. Norges ledende brudesalong!
mamma til en gutt Skrevet 2. august 2006 Forfatter #23 Skrevet 2. august 2006 Da har vi begynt på en nettside i hvertfall. men ikke kommet særlig langt www.primadonna.no i dag hadde vi besøk av lokalavisen. spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå