Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på om det er noen av dere som har fått barn, som savner jobben deres når dere har fødsels permisjon...

Det er den eneste tingen jeg faktisk gruer meg litt til..

Ja, å gå hjemme i så mange måneder! Alene med en bebi...

Hører mine venner glaner på tv hele dagen lang, og bare duller med barnet sitt...

Jeg er en person som trenger å jobbe hardt å bli sikkelig sliten!

Blir man skikkelig sliten av å ha en liten bebi!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer sikkert veldig an på babyen det da.... Jeg har hatt ganske rolige babyer, og da første var liten ble det noe kjedelig å "bare" være hjemme alene med henne (mannen min er sjømann, så jeg ble jo veldig alene da). Så vi reiste rundt mye og besøkte slekt og venner.

Da jeg fikk nummer to ble vi i barselgruppa gode venner, og treftes ofte. Nå skal de snart begynne på skolen sammen....

Med nummer tre hadde jeg blitt kjent med en gjeng gjennom BIM/DB, og vi treftes hos hverandre mye det første året.

Det er mye du kan gjøre med en baby, lettere enn mange tror.

Skrevet

Jeg savner helt klart jobb nå som jeg er i permisjon. Men må si jeg syns det er kjempetravelt med bebis,vesla krever 100% oppmerksomhet hele dagen,og sover kun om natta (noen unntak selvfølgelig).

Men klart litt kjedelig er det jo også,gubben har bilen på jobb,og buss går det ikke her (bor på en litt liten plass),så jeg føler meg litt isolert(derfor er jeg en del her inne på dib og BarnetMitt).

Men selvfølgelig,det er ikke særlig fysisk tungt å ha bebi,og det savner jeg vel mest,å få brukt kroppen litt. Og det å få snakke med andre voksne savner jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...