Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Jenta mi ha hatt feber i 3 uker nå. Vi har vært til legen og de sier at det bare er lett forkjølelse. Huner ikke snørrete.Hun er ellers i grei å fin form,men dårlig matlyst. På lørdag hadde hun sikkelig bløt bæsj,men ellers så har hun vært fin,heller ingen utslett. Noen som har opplevd noe liknende?
priscilla¤jente06+feb.baby11¤ Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Har ikke opplevd noe liknende. Det eneste jeg vet er at når feberen er over 39 er det noe som ikke er som det skal. Jenta mi hadde feber ett par dager forrige uke og den var under dette. Hun spiste godt, men var suttrete. Men jeg fant fort ut hva det var. Tror det er noen tenner på gang Har du sjekket munnnen til jenta di?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 jepp det har jeg. Det var det vi trodde først,men det har ikke kommet en eneste tann mer.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 eh feberen kommer å går. Avogtil ett par timer av og til 1-2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå