Gå til innhold

hvilken type trening anbefaler du?


fru <3

Anbefalte innlegg

har lyst til å komme i form igjen etter svangerskap/fødsel, har også ønsker om en fastere kropp. Det gjør heller slett ikke noe om jeg går ned i vekt. Veide det samme som før graviditet etter fødsel, men siden har vekta stått slille ( 11 uker siden fødsel).

Prøvde en Pilates dvd fra en veninne, før jeg ble gravid, den var kjøpt på TV shop, med treningsmatte til... noen som kjenner til den? Andre anbefalinger på bra pilates dvder taes imot med takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pilates er nok ikke det som skal til for vektreduksjon, da må du trene noe som du blir skikkelig andpusten av.

Men pilates er veldig bra trening når det brukes som supplement til kondisjonstreningen.

Du kan gå lange turer med barnevogn. Ellers så har jo mange treningssentre barnepass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann!

 

jeg har en sønn på snart 13 mnd.

Jeg har nå på meg samme jeans og klær som før svangerskapet.

Det eneste JEG har gjort er å gå ca.5km 5 dager i uken (med vogn) og tar et kvarter magetrening og et kvarter lår/rumpe trening annenhver dag.

jeg har spist mye dritt også, men jeg har nå begynt å spise 2 egg til frokost som jeg lager omelett av,det gir energi og metthetsfølelse,

jeg prøver spiser hver 3.time og går ikke opp i vekt:0) og jeg unner meg MYE altså.

 

de som tror det er bedre å hoppe over frokost og "sulte"seg tar feil.

 

hvis noen lurer mer på kosthold og treningsprgrammet mitt så bare spør:0) skriv da gjerne et nytt inlegg som heter fks, kosthold og trening, såfinner jeg deg og svarer deg:0)

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...