Gå til innhold

Trenger tips! For å få det til å gå for ham.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min går på noen medisiner nå som gjør at han får ejakulasjonsproblemer. Helt enkelt: selv om han får reisning og sexen føles kjempegodt, så skal det veldig mye til før det går for ham.

Vi liker godt å ha sex, og har det ofte selv om det da som oftest bare går for meg, men nå har vi begynt å tenke på å lage flere barn, så jeg VIL at det skal gå for ham når han er inne i meg.

Tips til noen "bomber" med stimulering eller leker som kan hjelpe?

 

Han kan ikke slutte på medisinen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er medisinske årsaker er det vel ikke noe du kan gjøre tenker jeg.Som du sier er han jo tent og nyter det. Ikke utsett han for press om at han skal komme fordi du vil ha barn. Da kommer han hvertfall ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, han kan få utløsning. Det skal bare litt "ekstra" til.

Jeg utsetter han ikke for press, jeg har jo sex med ham hele tiden uten at det går for ham...men det er jo også frustrerende for ham at det så sjeldent går.

Men det funket i dag da, så vi får tro at suksessen kan gjentas.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk litt grisete til ham, det bruker å funke her i gården.

Når du merker at han nærmer seg, så kan du jo lire av deg et par utsagn og se om det gjør susen!

Mannen min liker det generelt litt "rått", og det trigger han skikkelig hvis jeg f.eks. ber ham hest om å sprute i fitta mi eller noe sånt...:o)

 

Er jo verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har et egg, som vi bruker på meg, for klitorisstimulering. Når jeg bruker det på ham, eller på meg, så vibrerer det ekstra for ham også og min mann syns det er flott. Han kommer som en kanon, da. Verd et forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...