Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Tenker da både på psykisk eller fysisk (eller begge deler)? Fått sommerfugler i magen av å tenke på noen annen enn sambo/mann? Blitt betatt....?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 jeg har.. *sukk* både fysisk og psykisk.. det verste er veø at jeg alldeles ikke angrer...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Hovedinnlegger her! Er selv tiltrukket av en person jeg kun har sett en gang og noe kontakt med pr mail/SMS. Trolig får vi ikke mulighet til å møtes, men går med konstant sommerfugler i magen pga denne personen. Sterk fysisk tiltrekkning her..... Får så dårlig samvittighet fordi jeg tenker på denne mannen..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Var jeg som svarte over.. Går selv rundt med sommerfugler pga en annen... denne andre VET jeg er min sjelevenn, ingen tvil.. har elsket han i 2 år, på avstand...fordi jeg aldri har klart å forlate sambo... er veldi gla i sambo, men mer på en broderlig måte... jeg har dårlig samvittihet NÅ, fordi jeg er høygravid med mitt og sambo sitt barn, men har ikke dårlig samvittighet for det jeg har gjort tidligere med denne andre... huff....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 har vært sammen med mannen min i 13 år, de første 5 svev jeg på en sky men da vi fikk "7" års krisa ble jeg litt betatt av andre dersom de ga meg oppmerksomhet og flørta med meg. men det har alltid gått over og jeg ser ikke på det som å være utro ettersom jeg ikke har kysset eller gjort noe med dem annet enn litt flørt - der de meget godt har vært klar over at jeg er opptatt og ikke har planer om å forlate min mann. etter vi fikk barn har jeg ikke snertet borti å sett på en annen en gang. han gir meg alt jeg kan ønske meg av en mann. jeg tror det er vanlig at man går litt opp og ned i et forhold, men dersom man ikke pleier det man har hjemme blir det slitt så klart, så det må jo gå begge veier. jeg har ikke samvittighet til å være utro, da ville jeg ha gjort det slutt med mannen min først. utroskap er noe ingen fortjener, dersom man ønsker å være sammen med en annen så mye at man er villig til å ødelegge forholdet man har burde man heller være mann/kvinne nok til å avslutte det man har og gå videre. men det er i min svart/hvite verden...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 så lenge du ikke angrer så burde du komme deg ut av forholdet for du kaster bort tid på en som du ikke ønsker en fremtid med , og du kaster bort hans!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå