Gå til innhold

Frokost og kveldsmat til 1-åring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere til frokost og kveldsmat til 1-åringene deres. Har alltid gitt grøt, hjemmelaget havregrynsgrøt, men virker som hun begynner å bli lei det nå. Brødskive får hun til lunsj,men blir litt mye med 3 brødmåltider om dagen kanskje..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gi yogurt med litt frukt i stedenfor et brød måltid?

Skrevet

Jeg gir brød til frokost og kvelds...Får grøt til lunsj her:)

Skrevet

Jeg gir brød til frokost og kvelds. Han får grøt eller yogurth+frukt eller middagsrester til lunsj.

Skrevet

gutten min får brød/noen ganger grøt til frokost og grøt til kveldsmat. fikk beskjed på helsestasjon at det var lurt og hvertfall beholde et grøtmåltid pr.dag. men frokosten må jeg variere for han blir lei etter en stund med bare grøt eller bare brød...

Skrevet

mine får grøt fra småfolk med rosiner og kanel oppi (varierer med svisker og frukt og slikt) til frokost, og frukt eller yoghurt med musli eller brødskive til lunsj. Vi spiser middagen som kveldsmat.

Skrevet

Her er det yoghurt til frokost, brød eller grøt til lunch, middag som oss andre hvis mulig hvis ikke middagsglass, og brød eller grøt til kvelds

Skrevet

Min jente spiser brød til frokost, grøt eller middagsglass til lunsj. Hun får grøt til kvelds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...