boblulf Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 No har eg endeleg fått såpass overskot at eg skal prøve å avvenne gullet om natta. Han er 9,5 mnd og vakner mange gonger. Vi samsover også. Men no vil eg ha natta og senga mi tilbake. Det er eg som må ta det også, så rekner med det blir tøft. Nokon gode råd? Treng nok litt oppmuntring også, for eg gruer meg skikkeleg. : )
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har ikke så mange gode råd ennå, men ville bare si at jeg er i akkurat samme situasjon Gutten min er 9 måneder, våkner flere ganger hver natt og ender stort sett alltid opp i min seng.
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Min gutt er bare 2 mnd så jeg har ikke kommet så langt. Men mitt råd er å være konsekvent! Ikke gi etter, for da har du tapt Gi ham vann og stryk ham over pannen uten å ta ham opp. Etter en stund så går det seg sikkert til. Dette greier du like godt som alle andre! P.S. det er så klart viktig at han er god og mett når han legger seg for natten...
søtemor Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 da gutten min var 9 mnd og han våknet stadig opp hver dag, jeg fikk tips om å la han gråte mens jeg reiser meg opp og sier at mamma er her , og forsyver det 10 min så 15 min,, tilslutt så sovner han igjen .
merte74 Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 jeg pusjer denne opp for "sommerfugl i magen". Skulle spørre det samme spørsmålet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå