Gå til innhold

Hvordan rir dere mannen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Setter eller lener meg godt over han, elsker nåe han suger hardt på puppene mine så de slipper han ikke unna... Passer på at jeg er god og våt hele veien, så gnir jeg meg over hele den svulmende fra topp til bunn..!! Han elsker det! Litt forskjellig tempo, og litt forskjellig trykk. Men passer på at klitorisen er våt og kommer nedat innimellom.. Når det begynner og nærme seg for meg lirker jeg den forsiktig inn ytterst.. og nyter det!!

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få han så langt oppi som mulig. Gnukker meg mot kjønnet hans, slik at klitoris blir hardt massert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall sånn at han kan kjæle med eller suge på puppene mine,det er det beste jeg vet!Eller slik at jeg får gjort det selv,eller vi gjør det sammen.Han elsker å se når jeg kjæler med puppene og klitten selv,samtidig som jeg rir han.Det er en av yndlingstillingene her i huset.Gjerne i litt sakte fart,i begynnelsen ihvertfall..

Men det er også utrolig deilig å ri han når han sitter i sofaen,og jeg har ryggen til han...Det blir han veldig tent av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...