Gå til innhold

Hva er det rareste du har i veska di ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo se til å lage litt liv her inne :-D

Min rareste ting :

Usj...nettopp rydda,så her blir den mest spennende tingen en gammel togbillett fra ferieturen i New York...

Din ting ?

Og for dere mannfolk :

Hva er det rareste du har i bukselomma/jakkelomma ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Jeg ryddet i alle veskene mine når jeg ryddet ut av skapet mitt i gangen... Og der fant jeg en seigmann med hår på...

Ikke så spennende...

Men jeg fant også en gammel togbilett...men den var fra oslo da...

Og jeg spurte samboeren min, og han fant en gammel pepperkake i dressjakka i fra et julebord. Han fant den her i våres før vi skulle i bursdags fest.

Vi er vist som hamstere vi! (ganske ekkelt)

Lover full skjerpings!

Skrevet

Hi, hi

Jeg har en sparkel spade..!

Jobber sammen med en kamerat av min man, og han gav den til meg så jeg kunne levere den tilbake :o)

Skrevet

Fine seigemannen med hår på :-D Og en gammel pepperkake,jaja,ikke krise da om plutselig sulten skulle melde seg :-)

Skrevet

Det må være en bekreftelse fra folkeregisteret om at jeg har foreldreansvaret alene på dattera mi. Ikke det at jeg har bruk for den. Har bare ligget der siden jeg skulle ordne med pass til henne.

Hmm...? Det var jammen i 2003... Er den veska virkelig så gammel...?

Skrevet

Ikke så veldig rart kanskje, men jeg har en haug med tannpirkere fra Big Horn (spiste middag med min kjære der for noen dager siden), også en repsil fra i vinter :)

Skrevet

Hmm....her fant jeg hyssing, klesklyper og en umbrakko nøkkel........tror vi var å fiska krabber i fjord sommer:)

• 2 uker senere...
Skrevet

etter å ha tatt en titt i veska mi fant jeg et par latexhansker... fnis!! har nok havnet der etter å ha tømt uniformenslommene etter en dag på jobb...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...